Problemen met Volvo!

Gestart door HanH, 11-02-2004 10:45:10

Vorige topic - Volgende topic

2.0keijzer

Vergeet niet dat er op dit forum een hoop gepraat wordt over reparaties.
Ergo: was er nooit iets stuk, zou het forum een stuk stiller zijn.....
Hoe het met andere auto's zit: kijk maar een op www. problemcar.nl

Roxanne

ik ben toch benieuwd waar HanH al die schitterende beweringen van hem op staaft

Ik denk dat hij het nergens op kan staven, hij is gewoon een "stoker" op het Forum waar we er al eerder een paar van gehad hebben.  Misschien heeft hij niet eens een auto en misschien niet eens een rijbewijs

volvopieter

Je moet toch wat te zeuren hebben... maar ja we blijven hierdoor wel allemaal scherp.

HanH

Citaat van: Roxanne op 12-02-2004 20:36:45
ik ben toch benieuwd waar HanH al die schitterende beweringen van hem op staaft

Ho ho hoo....... Roxanne...... je hoeft alleen maar naar dit forum te kijken........ dan
zie je alle problemen met 850/70 al voorbij flitsen.

s©ub@

uhmmm... ff correctie HanH; die uitspraak kwam van mij en niet uit een quote van Roxanne...

en denk je werkelijk dat het op een forum van een willekeurig ander merk anders is? als ik me niet vergis is die BMW <braak> waar jij mee bezig bent toch "drive-by-wire"? als dat zo is zou ik ze de kost niet willen geven waarbij de wagen spontaan wegrijd in een file ofzo... (met alle gevolgen vandien) ik kan je zo een stuk of 20 namen en telefoonnummers geven van (ex)bmw rijders die zo hun auto in elkaar gereden hebben; om je maar ff een voobeeld te geven...

dus om te zeggen dat volvo een probleem wagen is?? waar staaf je dat op? op dit forum? of "harde"gegevens van TÜV, TNO of een ander toonaangevend onderzoeks instituut?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ramon

Jongens,

Ik hou van mijn KLOTE Volvo !!!

Ze rammelen, kraken, zijn stuiterig op korte richels en hebben standaard slechte remmen.

Ondanks al deze imperfecties is het een sterke, karakteristieke auto,  die een hoop ruimte heeft en waar je naar 1500 km rijden zo fris als een hoentje uitstapt.

(Je kent het wel, die oude broek die zo lekker zit, ondanks het feit dat je vijf nieuwe in de kast hebt hangen)

Een japaner mag dan gemiddeld genomen technisch beter zijn ...... maar ik wil er  NIET in gezien worden .......

(Er zijn een paar (dure) uitzonderingen)

Ramon ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Rudi

Citaat van: Ramon op 13-02-2004 17:56:34

Ze rammelen, kraken, zijn stuiterig op korte richels en hebben standaard slechte remmen.

Alleen die remmen is waar maar dat zal met een doorsnee BMW of Audi niet beter zijn,ken iemand die meteen de standaard remmen van een RS4 er af geflikkerd heeft...hoe je aan dat rammelen komt is mij een raadsel heb er geen last van alleen wat gebok maar dat komt door de verlaging....

CiteerEen japaner mag dan gemiddeld genomen technisch beter zijn ...... maar ik wil er  NIET in gezien worden .......

Same here :)

Dr.Go-Fast...

Spim

Een Japanner is alleen goed om bij te gaan eten.  !!!

ed

Citaat van: Diablo op 13-02-2004 18:20:33
[...hoe je aan dat rammelen komt is mij een raadsel heb er geen last van alleen wat gebok maar dat komt door de verlaging....

Jij hebt zeker geen Estate!!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rudi

Citaat van: ed op 13-02-2004 21:01:46
Citaat van: Diablo op 13-02-2004 18:20:33
[...hoe je aan dat rammelen komt is mij een raadsel heb er geen last van alleen wat gebok maar dat komt door de verlaging....

Jij hebt zeker geen Estate!!

Jawel en hiervoor ook....
Dr.Go-Fast...

ed

Zowel mijn 850 als mijn hidige V70 rammelen behoorlijk vanuit de achtrbak. Er zijn ook aardig wat "klachten" over op het forum. Ben benieuwd wat jij er aan gedaan hebt.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

denkweb

nergens last van... zie je nu wel dat een diesel veel rustiger is ;-)

Ben

Ik heb bij geen van mijn Estates last gehad van gerommel.
Tenzij ik de rommel in het vak onder de laadvloer, niet vastgebonden had.

Maar ja, mijn auto's gingen bij max. 125.000 km naar hun volgende baasje.

Frank66

wat dat rammelen betreft, ik voor mijn volvo's 850 een saab 900 turbo uit 1989, hele leuke en hele snelle en heeeeeeeeeeeeeelllllllleeeeeeeeeee dure auto wat onderhoud en brandstof betreft maar rammelen deed ie niet maar er zat dan ook geen donder op dus er kon niets rammelen, wat wel heel leuk was, de trekkracht van dat ding, woog maar 1200 kilo maar wel 165 pk aan boord, maar toch zou ik 'm niet meer willen ruilen voor m'n glt'tje
+ donkerblauwe amazone 4-deurs 1967

855-Champagne

Over duur gesproken, had hiervoor een Jeep Cherokee das pas duur, en het leek wel een hobelpaard maar wel +/- 180Pk aan boord was snel van z'n plek maar daar na hield het op en deze ramelde ook niet net als mijn Volvo nu.