het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: LPGLE op 07-12-2010 17:59:07
Potverdikkes  :eusa_snooty: ...Heb zelf een dochter van 8 , maar kan me voorstellen dat hij de handdoek in de ring gooit ....

http://www.nu.nl/sport/2396537/arbiter-vink-was-bedreigingen-zat.html

Echt diep en diep triest zoiets.
No shirt no shoes, no pinball

heutink

:evil:
die gasten die zoiets doen bij een scheidsrechtersgezin mogen ze van mij wel een maandje bij mijn dochter in therapie gooien in de van Mesdagkliniek
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

;D
straks maar eens kijken hoe de 40-jarige Sander Bosker zijn champions-league debuut gaat maken bij fcTwente.........
:eusa_clap:

The Saint

Lekker potje voetbal hoor  :eusa_clap: go Twente!

heutink

:D
jaaaa het was een leuk potje............ik ben trots op onze Grolsch-jongens
;D

The Saint

Ik vind dit nu zo jammer he:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/fctwente/8435380/__VIDEO_Bizarre_blunder_Boschker__.html

Je ziet dat die bal door een oneffenheid opeens opstuit, en Boschker er daardoor ónderdoor schiet. Niet er óverheen, zoals in het artikel staat. En dat maakt het ook dat het géén blunder is, althans niet van Boschker. Misschien van de mensen die het veld verzorgen, maar het kan natuurlijk ook net ontstaan zijn, die oneffenheid in het veld.

Echt iemand die zelf nooit gevoetbald heeft, die zo'n stukje schrijft.

NB: in deze tijd van camera's, had Boschker er beter aan gedaan heel verontwaardigd naar de bobbel in het veld te kijken. Dit helpt wel niet, maar zo is voor de leek duidelijker dat het daar aan lag. Maar ja, als je daar óók al aan moet denken..  ;)

macdriver

leuke wedstrijd  voor de neutrale kijker en twente heeft het heel goed gedaan.
Wat betreft die eigen goal dat had iedereen kunnen gebeuren en was erg lullig op dat moment.
Dus een dikke 10 voor het optreden van twente gisteravond  ;)

GJV70

Citaat van: macdriver op 08-12-2010 08:41:35
leuke wedstrijd  voor de neutrale kijker en twente heeft het heel goed gedaan.
Wat betreft die eigen goal dat had iedereen kunnen gebeuren en was erg lullig op dat moment.
Dus een dikke 10 voor het optreden van twente gisteravond  ;)

Mee eens! Mooie pot! Nu vanavond Ajax....Wat denken jullie? Europaleague of naar huis?
Roffel Sound Addict

Kingfisher

GJV70

Roffel Sound Addict

heutink

:D
straks maar eens kijken hoe Ajax het vergaat in Milaan......ik hoop dat ze er een leuk potje van maken.....zoals fcTwente gisteravond  :eusa_dance:

Kingfisher

Sorry voor de fans, maar ik gun Ajax normaal niets behalve een nederlaag......  :eusa_shifty:

Maar voor deze keer maak ik een uitzondering aangezien ik het Frank de Boer wel gun een goede start te maken. Hij is de juiste vent voor Ajax denk ik  :)

Robster480

Prima wedstrijd van Ajax vanavond! Eriksen viel goed op, heerlijke goal van Alderweireld! Hopelijk nu alle schroom van zich afgespeeld en in de Eredivisie weer punten pakken! Toch druipt de klasse van Milan af, zoals Ibrahimovic die bal vlak voor tijd nog even omhaalt..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

heutink

8)
ja, dat was een alleraardigst potje van Ajax,  en verdiend gewonnen, en nu de jacht op PSV maar openen ;D

macdriver

Citaat van: Kingfisher op 08-12-2010 19:04:12
Sorry voor de fans, maar ik gun Ajax normaal niets behalve een nederlaag......  :eusa_shifty:

Maar voor deze keer maak ik een uitzondering aangezien ik het Frank de Boer wel gun een goede start te maken. Hij is de juiste vent voor Ajax denk ik  :)
heel voetbalnederland is tegen ajax (we zijn het gewent) ;)
Ibrahimovic had weer een hoop leuke acties zoals we ook bij ajax van hem hebben kunnen genieten
Ik vond Eriksen aan Ajax zijde de betere speler en al met al
het zag er gisteren erg goed uit ondanks dat milan volgens mij niet alles gaf