het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

heutink

8)
nou, Spin, ik ben gediplomeerd volleybaltrainer, maar ik kan je wel volgen :eusa_angel:
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

LPGLE

Citaat van: Spin! op 06-02-2011 16:29:08
Citaat van: heutink op 05-02-2011 21:54:07
:D
PSV......???
maar ja...... fcTwente heeft ook nog niet gewonnen in Utrecht
:eusa_doh:

Jee wat een suffe pot was dat gisteren...PSV heeft de hele wedstrijd gedomineerd...en dan krijg je de zoveelste blunder van Manolev, en daar wordt dan doodleuk de 0-1 uit gemaakt. Ik was woest haha...

Snap niet dat Rutten er dan voor kiest om Lens eruit te halen en Labyad er in te zetten. Ik had Hutchinson naar rechtsachter gezet, Labyad op de plek van Hutch en Manolev eruit. Verder zou ik gaan expirimenteren om Engelaar eruit te halen en Nijland op die plek te zetten...

...en ja, ik ben gediplomeerd voetbaltrainer ;D
Rutten heeft denk ik afspraken met Van der Gijp (VI) , die man moet ook wat lolligs te vertellen hebben ;)

animalT5R

Sinds appelvlaai weg is bij psv lopen ze maar een beetje doelloos te trappen om zich heen,zo getuige gister tegen ADO.Uitslag was in mijn ogen terrecht!
En ik maar hopen dat we met ze alle op de Coolsingel konden vieren dat we eindelijk weer een uitduel hadden gewonnen na de 0-1,scoord Vitesse ook nog  :eusa_wall:  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

De nieuwste aankopen van nultwintig:

;D

850Tim

;D ;D

In het groen - geile staat het beter

;)
Simply the best.......

heutink

???
is van Marwijk al wezen kijken?
;D

Walter

Ehhh Marcel, je moet die foto's terugsturen want er is iets fout gegaan. Er staat een witte streep teveel op dat shirt...

Moest wel lachen dat Adâu het weer flikte. Alleen jammer dat Twente er niet optimaal gebruik van maakte. Feyenoord speelde niet eens een hele slechte pot, was leuk om te kijken. 1-1 was op zich terecht alleen die overtreding was nooit never niet nodig.

Hebben jullie die Kevin Blom gezien? Wat een stomme fout maakte die. En die Swinkels was een "beetje uit zijn hum", was al de 2e maal dit jaar dat ie ten onrechte door Blom van het veld gestuurd werd. De excuses koopt Willem II weinig voor. Kan de KNVB scheidsrechters ook schorsen? Mooi moment nu lijkt me.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Kingfisher

Citaat van: animalT5R op 06-02-2011 20:41:39
Sinds appelvlaai weg is bij psv lopen ze maar een beetje doelloos te trappen om zich heen,zo getuige gister tegen ADO.Uitslag was in mijn ogen terrecht!

Zo is dat  :eusa_clap:

Citaat van: animalT5R op 06-02-2011 20:41:39En ik maar hopen dat we met ze alle op de Coolsingel konden vieren dat we eindelijk weer een uitduel hadden gewonnen na de 0-1,scoord Vitesse ook nog  :eusa_wall:  ;D
Jammer idd, had het ze gegund! Feyenoord hoort niet op die plaats thuis.
:-\

Spin!

Citaat van: animalT5R op 06-02-2011 20:41:39

Denk niet dat Afellay wordt gemist...die kon het teammoraal teveel (vaak negatief) beïnvloeden. Hutchinson is een hele goede vervanger, zo niet...verbetering durf ik te zeggen.

Uitslag was zeker niet terecht, maar als je het zelf voorin niet afmaakt, dan loop je dit risico. ADO heeft de hele wedstrijd met 10 man op eigen 16-metergebied gestaan en heeft welgeteld 2x een counter gemaakt. 1e helft schoten ze net links naast het goal en dan die laatste minuut...slim gespeeld, maar veel meer kan je niet  tegen een ploeg die een organisatie heeft die als een huis staat. Enige dat PSV mist is een echte spits die zelf ruimte kan creëren. Zeefuik mag misschien nog jong, onervaren en te 'licht' zijn...maar hij heeft meer spits instinct dan Koevermans en Berg bij elkaar...en dan breng je zo'n jong 5 minuten voor eind in... :eusa_wall: :eusa_wall:

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 07-02-2011 09:07:14
Ehhh Marcel, je moet die foto's terugsturen want er is iets fout gegaan. Er staat een witte streep teveel op dat shirt...

;D

Sorry, de jongens " zijn voor" Ajax. Ligt niet aan mij, want ik geef geen ruk om voetbal  ;)

Kingfisher

Citaat van: Spin! op 07-02-2011 09:45:34Uitslag was zeker niet terecht, maar als je het zelf voorin niet afmaakt, dan loop je dit risico. ADO heeft de hele wedstrijd met 10 man op eigen 16-metergebied gestaan en heeft welgeteld 2x een counter gemaakt. 1e helft schoten ze net links naast het goal en dan die laatste minuut...slim gespeeld, maar veel meer kan je niet  tegen een ploeg die een organisatie heeft die als een huis staat. Enige dat PSV mist is een echte spits die zelf ruimte kan creëren. Zeefuik mag misschien nog jong, onervaren en te 'licht' zijn...maar hij heeft meer spits instinct dan Koevermans en Berg bij elkaar...en dan breng je zo'n jong 5 minuten voor eind in... :eusa_wall: :eusa_wall:

Tja, wat is terecht? Vorige week maakt PSV de winnende ook in blessuretijd.... Dat is ook voetbal.
Neemt niet weg dat je geluk ook een beetje kan afdwingen. Die counter en vooral de afronding van Verhoek was (weliswaar onnodig moeilijk gemaakt) wel van grote klasse. Terecht of niet laat ik maar even in het midden, maar je moet wel kwaliteit in huis hebben om ook dergelijke kansen te benutten.

Vond overigens het hele weekend bol staan van vreemde (onterechte / onverwachte) uitslagen  :eusa_think:

LPGLE

Superboeren zonder trainer  :(

heutink

Citaat van: LPGLE op 08-02-2011 19:36:23

en zonder hoofdsponsor........
>:(

LPGLE

Citaat van: heutink op 08-02-2011 19:56:21
Citaat van: LPGLE op 08-02-2011 19:36:23

en zonder hoofdsponsor........
>:(
De economie gaat blijkbaar weer zo goed , dat ze zelf hebben besloten de hoofdsponsor aan het eind van het seizoen de deur te wijzen ...
:-\

heutink

:D
straks maar eens kijken of Nederland een leuke potje voetbal op de mat kan leggen tegen de Oostenrijkers  ???
moet eigenlijk wel lukken met 3 spelers van fcTwente erbij  :eusa_clap:
;D