Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Jack v

#15
Zoals jullie al hebben kunnen zien op het forum en sommige van jullie rijden er al mee rond heb ik zelf een aantal vpb's gemaakt.

vpb voor;



Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

walter leever


Jack v

De vpb's voor de kofferbak in 2 varianten;



Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Verdere plannen zijn:

- Een dubbele uitlaat( ik heb hiervoor al foto's van leden en advies van Wibo gekrgen
  hiervoor dank)
- Nieuwe koppeling. Het aangrijpingspunt komt toch langzaam steeds verder omhoog
  ondanks dat deze er volgens het boekje nog geen 50dkm inzit.
- Verder wil ik de auto zoveel mogelijk standaard laten, een kofferbakspoiler ligt        nog   wel in de planning trouwens.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Nog even een rondje voorstellen:
ik


moeders


kids


adhd


Verder is er nog een dwergkonijn>bokito
En nog een goudvis>nemo
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

waar zijn eigenlijk je ruitenwissers gebleven voor de koplampen?
ziet er verder wel strak uit onder de kap.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

de ruitewisser zijn er door de vorige eigenaar afgehaald en hij was ze kwijtgeraakt.Ik moet hier nog even een setje voor scoren. Doe ik na de winter wel kunnen ze in ieder geval niet vastvriezen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

Citaat van: Jack v op 30-12-2010 17:08:13
de ruitewisser zijn er door de vorige eigenaar afgehaald en hij was ze kwijtgeraakt.Ik moet hier nog even een setje voor scoren. Doe ik na de winter wel kunnen ze in ieder geval niet vastvriezen.

daar heb je een punt ja dacht van misschien haalt hij ze wel helemaal weg dan had ik wel belang bij een ruitenwissermotortje omdat mijn kapot is  ;D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

nee hoor de motortjes werken nog gewoon en de sproeier slangetjes zijn afgedopt.
De motortjes zijn gewoon wel op de sloop te vinden hoor, vaak zijn ze er ook al uitgehaald dan hoef je dat niet meer zelf te doen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

Citaat van: Jack v op 30-12-2010 17:19:17
nee hoor de motortjes werken nog gewoon en de sproeier slangetjes zijn afgedopt.
De motortjes zijn gewoon wel op de sloop te vinden hoor, vaak zijn ze er ook al uitgehaald dan hoef je dat niet meer zelf te doen.

komt nog wel een keer eerst de rest maar is voor elkaar maken.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

peteRRR

#25
Leuk hoe je dit doet Jack.

Allesdropendran ;D :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Leuk gedaan Jack, is ook altijd leuk om de mens achter de poster te leren kennen. ;D

Jack v

Vandaag eigenlijk niet zo veel gedaan, ik was heel wat van plan maar daar is niks van terrecht gekomen.
Ik heb nog even gezocht naar een storing in de binnen verlichting bj het openen van de deuren gat wel netjes de deur-en voetenverlichting en de binnenverlichting aan  maaar als ik dan de deur dichtdoe en de auto op contact zet blijft de binnenverlichting branden en de rest gaat netjes uit.
Oh ja achter de radio vond ik twee tulpstekkers die vermoedelijk van een versterker zijn/geweest had laatst al iets gelezen hiervan dat hij wel onder de asbak op de middenconsole kan liggen toch maar eens goed zoeken.
Wasbeurt zou ik ook nog doen maar de moed ontbrak mij even ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

francois