Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Jack v

#30
Thuur heeft voor mij mn vorige topics toegevoegd, helaas staat nu alles wel een beetje doorelkaar. In ieder geval staat nu alles wel mooi bijelkaar ;D

dank hiervoor :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

thuur

Citaat van: Jack v op 01-01-2011 12:16:22
Thuur heeft voor mij mn vorige topics toegevoegd, helaas staat nu alles wel een beetje doorelkaar. In ieder geval staat nu alles wel mooi bijelkaar ;D

dank hiervoor :eusa_clap:

Je had ook eerst een BLOG moeten beginnen ;D

Je eigen posts kun je gewoon wijzigen, en als er meer geknipt moet worden hoor ik het wel.


Gr ;)

Jack v

#32
Zo vandaag de storing met de binnenverlichting opgelost. De schakelaar links van de tuimelschakelaar bleef hangen. deze bleek vol troep te zitten. Heb hem met een compressor uitgespoten en een snufje siliconenspray erop en hij gaat weer als vanouds.
Verder zonet even naar de Mac geweest in Drachten kregen we zowaar nog een sneeubui met regen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

#33
Het was al eerder gepost in een appart topic en later bij geplaatst in het blog, maar omdat dan alles doorelkaar stond nu maar even opnieuw.
Het volgend heb ik gedaan om de luchtfilter>gasklephuisdoorgang nog ietsjes vrijer te maken:
-45gr pvc bochtstuk van 70mm geplaatst tussen luchtfilter en gasklep.



Omdat ik toch denk dat de flexibele buis weerstand bied is dit wel een leuke oplossing, je komtongeveer 3 cm boven de ingang van het gasklephuis uit.

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Ook voor het iets verfraaien van de motorruimte:

-2 rozetten voor cv leiding om het bovenste motorsteunrubber geplaatst.
-Het enigste wat ik hier aan moest doen was de haakjes eruit snijden en spuiten.

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Douwe

Citaat van: Jack v op 01-01-2011 12:16:22
Thuur heeft voor mij mn vorige topics toegevoegd, helaas staat nu alles wel een beetje doorelkaar. In ieder geval staat nu alles wel mooi bijelkaar ;D
dank hiervoor :eusa_clap:

???
Beetje in/uit de war Jack?
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

He Douwe ook weer wakker :eusa_whistle:. Ik bedoelde eigenlijk eerst stond het in twee verschillende topics en nu in 1 blog maar wel doorelkaar. grapjas :P
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

#37
Vandaag de moed gevonden om de roffel maar even van zijn pekellaagje te verlossen:

Ook de nodige Mac achterblijfselen van e kids maaar even verwijdert en stofzuigen;




zoutlaagje;


en schoon ;D;



nu maar hopen dat het weer zomer word :eusa_pray:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

LPGLE

mooi schoon is ie weer :)

Maar heb je de banden zo zacht , of lijkt dat zo ??? 


en je drukt de motorkap ook nog ff goed dicht hé 

Jack v

Lijkt maar zo Dennis, als het dooit word  de bovenlaag altijd een beetje zacht en dan zakt ie een beetje weg, kijk maar eens tussen het voor en achterwiel zie een mooi spoortje.  De motorkap moest idd nog dicht dit had ik ook allemaal schoongemaakt, echt ongelooflijk waar dat pekel allemal terrecht komt. ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jrkalf

#40
Hey Jack,

Ik zie dat je een combi deck (zwart/blauw) hebt. Indien je interesse hebt, ik heb nog een blauw deck liggen in m'n klus-sedan. Tevens een net als ik kan zien op jouw foto's zonder passagiers airbag.


--- edit ---
iets betere foto erbij:
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jack v

bedankt voor het aanbod jrkalf maar ik vind hem nu al blauw genoeg van binnen, dat zwarte dek breekt dat eigenlijk een beetje.
wat voor kleur is de auto zelf eigenlijk?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Sow,..jij kan lekker aan de hobby daar in die schuur Jack,ruimte zat daar,...

En de auto weer fris is altijd goed.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

#43
Zo vandaag de roffel voorzien van een nieuwe accu, valt me trouwens mee dat de oude de winter nog heeft overleeft. Afgelopen week de accu gemeten met een zuurweger ; 1 dode cel en 1 op het randje resultaat afgift 10v. Dus een nieuwe gescoord, ik ben voor gewoon de voorgeschreven accu van 45 amp. gegaan. Omdat de oude accu door de vorige eigenaar in de lengterichting op de chassisbalk was geplaatst(zie vorige foto's van motorruimte) moest dit even verandert worden naar origineel. Autodemontagebedrijven afgescharreld en een accuplaat gevonden helaas zonder het beugeltje om de accu vast te zetten, omdat het vandaag al na 4 uur was kon ik hier dus niet meer aankomen en moest zelf wat fabriceren.





het klemmetje gemaakt van een beugeltje om twee cv leidingen mee aan de muur vast te zetten;

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Netjes Jack, en nood breekt wetten natuurlijk. Van de week even een origineel klemmetje zien te scoren en klaar is tie weer.