Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

StefanCJ

Oeioei, die klusruimte  :eusa_drool:

Volvo850 93

Netjes gedaan en ziet er goed uit

Mvg Dennie

Jack v

vandaag mjn navigatie eens een mooi plekje gegeven, was er een beetje zat van dat hij altijd op het raam in het zicht zat.
1 Het roostertje van de verwarming verwijdert en de richtingschuifjes verwijdert en het achterhoudertje van de nav. kon er zo tussendoor met een M3 boutje vastgezet.

2teruggezet en boven in de hoek een gaatje geboort met eeen kleine zelftapper vastgezet.

3tweede houdertje van de nav. erop geklikt.

4navigatie erin en stroomkabeltje via dashbord weggewerkt.


Vindt het zelf zeer geslaagd ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Netjes Jack! :eusa_clap: :eusa_clap:

Je brengt mij wel op een ideetje ;D Alleen de TMC antenne draad dan nog even wegwerkenlangs het raam :eusa_doh:
Volvoloos....

Douwe

Goede plaats voor de navigatie ;D ;D zelf deze locatie bedacht offfuh........ ;)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Nou Douwe, eigenlijk afgekeken van Wibo die heeft zijn meetertjes erin gezet en er was iemand die zijn parrot erin had gebouwd. Maar hij zit wel mooi  ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Douwe

#51
Het ziet er idd prima uit, ik heb hem namelijk op de zelfde plaats.
IK dacht dat je misschien in Holwerd het had gezien.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

peteRRR

Wel een creatieve plek voor de navi,wel zonder dat die hoek nu een beetje open staat.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mehn

Citaat van: peteRRR op 21-01-2011 16:03:45
Wel een creatieve plek voor de navi,wel zonder dat die hoek nu een beetje open staat.

Groet.

Dat had inderdaad anders gekund:




850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jack v

Citaat van: peteRRR op 21-01-2011 16:03:45
Wel een creatieve plek voor de navi,wel zonder dat die hoek nu een beetje open staat.

Groet.
die hoek stond altijd al een beetje open Peter dat is nu niet van dat kabeltje gekomen, ik heb het bovendek los gehad maar erbij buigen lukt ook niet.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tom480

Goed plekkie  :)
Moet er zelf ook nog is mee aan het knooien.
Altijd die verrekte kringen op de ruit..
- R1200GS -

UserID6342

Netjes Jack, zou persoonlijk er wel voor gekozen hebben om de navikabel door het roostertje heen te laten lopen.  Is denk ik net iets netter.

LPGLE

Citaat van: Dirk342 op 21-01-2011 17:51:19
Netjes Jack, zou persoonlijk er wel voor gekozen hebben om de navikabel door het roostertje heen te laten lopen.  Is denk ik net iets netter.
idd nu ik er zo naar kijk , lijkt het of je bovendek niet geklemd zit op de hoek in het midden , hij moet daar door een soort geleider heen schuiven , die zorgt ervoor dat die hoek niet naar buiten staat zoals ie nu doet .
Wellicht lukt dat niet door je kabel die nu in de weg zit ....

Ik kan het weten  :eusa_snooty:, want vorige week moest ik een keer extra het bovendek los schroeven , ook de hoek niet in de geleider geduwt .

Jack v

Citaat van: LPGLE op 21-01-2011 18:13:09
Citaat van: Dirk342 op 21-01-2011 17:51:19
Netjes Jack, zou persoonlijk er wel voor gekozen hebben om de navikabel door het roostertje heen te laten lopen.  Is denk ik net iets netter.
idd nu ik er zo naar kijk , lijkt het of je bovendek niet geklemd zit op de hoek in het midden , hij moet daar door een soort geleider heen schuiven , die zorgt ervoor dat die hoek niet naar buiten staat zoals ie nu doet .
Wellicht lukt dat niet door je kabel die nu in de weg zit ....

Ik kan het weten  :eusa_snooty:, want vorige week moest ik een keer extra het bovendek los schroeven , ook de hoek niet in de geleider geduwt .
zal hem morgen nog een keer los nemen en proberen om in de geleider te krijgen, het kabeltje zou idd door het roostertje kunnen maar zoals te zien op de foto steekt hij er nogal onderuit vandaar mijn keuze om hem via de zijkant te leggen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Ik had me al een tijdje geergerd aan een rammel die linksvoor weg kwam echt een ergenis die zelfs duidelijk te horen was als je met het raam open reed. Vandaag na het maken van een paar vpb's de auto van voren maar eens op een paar bokjes gereden en wat blijkt de endlink links zit aan de onderkant helemaal los.
De moer zat er echt nog maar net op, ik weet niet wat hier gebeurd is maar het rubbertje was ook helemaal stuk.
Na deze constatering de auto op de krik gezet en maar een reserve endlink eronder gezet9 die lag nog in de stelling.
Ik heb echt geen idee hoe hij los is gekomen ik weet zeker toen ik ze eronder heb gezset ik ze goed vast heb gezet. Nu heb ik er maar een dubbele moer op gedraaid. Was wel jammer was een nieuwe enlink zat er net drie maand onder.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.