Vadis

Gestart door Jack v, 23-01-2011 18:02:04

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

thanx Misha
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Nou het werkt ik heb trouwens niks gedaan aan het terug in de tijd zetten van de pc hij doet het gewoon zo. Jack weer helemaal happy :eusa_dance:

arjen850

Citaat van: Misha op 23-01-2011 19:59:11
Om het iets sneller te krijgen: het gaat vooral om de 7 miljard html-bestandjes van 0,0003 bytes groot.

Dus altijd de virusscanner uit, netwerk eruit, tijd terug, en installeren van een .ISO bestand in plaats van eerst een DVD van te maken.

Ik heb er uiteindelijk een VM of VPC  van gemaakt  en dan de VM weer op een schijf zetten, dat is zoveel makkelijker.

Tegenwoordig gebruik ik Vida, als webservice geinstalleerd op een server en daarme direkt voor al mijn PC's in huis en zelfs de iPhone te gebruiken. 8)

Was wel even vloeken trouwens.

Was bij mij ook een ramp om dat draaiende te krijgen, helemaal als je op windows 7 draait..

MVeldhuis

Citaat van: arjen850 op 23-01-2011 23:39:57
Om het iets sneller te krijgen: het gaat vooral om de 7 miljard html-bestandjes van 0,0003 bytes groot.

Dus altijd de virusscanner uit, netwerk eruit, tijd terug, en installeren van een .ISO bestand in plaats van eerst een DVD van te maken.

Ik heb er uiteindelijk een VM of VPC  van gemaakt  en dan de VM weer op een schijf zetten, dat is zoveel makkelijker.

Tegenwoordig gebruik ik Vida, als webservice geinstalleerd op een server en daarme direkt voor al mijn PC's in huis en zelfs de iPhone te gebruiken. 8)

Was bij mij ook een ramp om dat draaiende te krijgen, helemaal als je op windows 7 draait..

Laat me raden, als je op het pictogrammetje klikt dan gebeurt er niks?
Dat had ik in elk geval en ulkeman ook, oplossing is een ander uitvoerbestand aan te klikken en dan start ie wel gewoon op.

ulkeman

Citaat van: MVeldhuis op 23-01-2011 23:57:43

Dat had ik in elk geval en ulkeman ook, oplossing is een ander uitvoerbestand aan te klikken en dan start ie wel gewoon op.

inderdaad werkt wel en downloaden duurde ook niet zo lang ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

UserID6342

Mooi dat het werkt Jack, Vadis kan in een hoop dingen makkelijk zijn, maar zie het als een hulpmiddel en vertrouw er niet al te veel op.  Heb het al bij genoeg auto's meegemaakt dat er geen hout van klopt zoals het omschreven stond.  Geld niet alleen voor de 800 serie, maar ook voor de 700 / 900 en x70 en S60's.  Zoals ik al zei, makkelijk om van te voren te kijken hoe het zit, maar niet als leidraad gebruiken.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 24-01-2011 07:37:46
Mooi dat het werkt Jack, Vadis kan in een hoop dingen makkelijk zijn, maar zie het als een hulpmiddel en vertrouw er niet al te veel op.  Heb het al bij genoeg auto's meegemaakt dat er geen hout van klopt zoals het omschreven stond.  Geld niet alleen voor de 800 serie, maar ook voor de 700 / 900 en x70 en S60's.  Zoals ik al zei, makkelijk om van te voren te kijken hoe het zit, maar niet als leidraad gebruiken.

Och, er staat in ieder geval in dat je bij een distributieriemwissel van een diesel de bout van de krukas moet vernieuwen. Dat schijnt ook niet iedereen te weten  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ben

Vadis was bedoeld als ondersteuning van de Volvo monteurs die allemaal een modelcursus hebben gevolgd.
De meeste amateurmonteurs zullen die ondersteunende informatie niet hebben gehad.

Jack v

Citaat van: Ben op 24-01-2011 10:05:22
Vadis was bedoeld als ondersteuning van de Volvo monteurs die allemaal een modelcursus hebben gevolgd.
De meeste amateurmonteurs zullen die ondersteunende informatie niet hebben gehad.
och mijn engels is niet jupvanhet Ben maar met een afbeelding van een bepaald deel kom ik een heel eind en het forum natuurlijk.

Jeff

Citaat van: ulkeman op 24-01-2011 00:05:11
Citaat van: MVeldhuis op 23-01-2011 23:57:43

inderdaad werkt wel en downloaden duurde ook niet zo lang ;D
Stuur mij die download link dan maar ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BBS

Mag ik vragen hoe jullie Vida dan geinstalleerd krijgen op Windows7?
Bij mij begint 'ie te mekkeren dat het besturingssysteem windows XP moet zijn.

En om nou alles eraf te gooien en helemaal opnieuw te beginnen zie ik ook niet echt zitten.  :eusa_pray: :eusa_naughty:
Volvoloos....

jrkalf

gewoon een virtuele machine aanmaken met windows XP en dan Vida er in stoppen.

@misha hoe heb jij hem werkende onder je iphone/ipad? Ik krijg bij de onderdelen selectie altijd een leeg scherm. Net of hij de code niet lekker interpreteert op de ipad...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

elianmars

Ik verbaas me er over dat dit topic nog bestaat ;D

Jack v

sssssssssst, stil nou :eusa_shhh: er staat verder niks verkeerds in toch. Alleen maar uitleg over hoe of wat :eusa_shifty:

blauweroffel

Citaat van: BBS op 25-01-2011 12:47:24
Mag ik vragen hoe jullie Vida dan geinstalleerd krijgen op Windows7?
Bij mij begint 'ie te mekkeren dat het besturingssysteem windows XP moet zijn.

En om nou alles eraf te gooien en helemaal opnieuw te beginnen zie ik ook niet echt zitten.  :eusa_pray: :eusa_naughty:

Ik had er een instructie bij dat je de datum van je computer tijdelijk moet wijzigen, dan installeren en daarna datum weer aanpassen.
BR