Kijk waar ik tegenaan gelopen ben

Gestart door antraciet, 06-02-2011 16:59:29

Vorige topic - Volgende topic

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

antraciet

Powerpete

http://www.libema.nl/

arsenaal en cape holland, beekse bergen autotron enz......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

antraciet

Allen bedankt voor de tips. En het leuke is dat ik nog veel bedrijven ken uit mijn marktonderzoekverleden. Zullen alleen veel andere poppetjes op de plekken zitten na 12 jaar  :-\

antraciet

Woendag demonstratie bij Walibi  :eusa_dance: :eusa_dance:

ulkeman

wat is daar nu van de bedoeling als ik vragen mag?
dat jij het product verkoopt aan hun zodat hun daar iemand hebben die handen maakt van bezoekers als aandenken?
of moet jij daar ook het personeel voor regelen (lijkt me niet) en dan vraag ik me nog af hoe het precies in zijn werking gaat.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Ik verkoop de machine. Geef een training aan het personeel, en lever daarna de was kleurstof en geschenkverpakking. Vergelijkbaar met een printer zeg maar ;) In dit geval . Daarnaast kan men ook mij inhuren voor evenementen

ulkeman

oke en hun moeten dan de hand in de warme wax doen met een voorwerp ofzo?
omdat je een foto liet zien met een bloem in de hand.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Kan ook zonder voorwerp BV 2 handen ineen gevouwen of 1 hand  Alles is mogelijk Maar het meeste is 1 standaard hand in verpakking evt met gips erbij om het duurzamer te maken. Er staat hier trouwens al 2 jaar een kale hand nog net zo moooi ;) Het gaat in principe om een aandenken aan een leuke dag maar dan persoonlik geen beertje van de kermis of zo

antraciet

Zo vanmorgen op en neer naar ... Eerste positieve reaktie Mei proefdraaien weekje  :eusa_dance: :eusa_dance: