E-Jay's T-5R 2.0

Gestart door E-Jay, 21-03-2011 20:17:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

E-Jay

Sinds zaterdag in mijn bezit:
een T5R
Blok: B5204T, 2.0 liter 155 kw (210 pk)
Bouwjaar 02-1995;
In NL sinds januari 2006
kmstand 161.000
(als je de beide meegeleverde km-tellers optelt (een van 140509 en 1 met 16359) 156866. Als je hem uitleest geeft i knippertjes voor 161.000. Ik houd het laatste aan)



De auto moet eens grondig gepoetst worden, en her en der ook wat bijgespoten:  lelijke kras in motorkap en ook drempels, spoiler en spiegels zijn niet echt mooi meer. Verder gaat i eerdaags naar Freriks in Utrecht voor een kleine beurt en een mechanische controle.

jrkalf

Erik,

succes met je mooie auto. Ohh en dat hij als een T-5 staat geregistreerd bij het RDW dat klopt wel. Het gaat bij import auto's heel vaak mis bij de registratie van een T-5 R heb ik zo begrepen en gezien uit wat online kenteken opvragingen bij het RDW.

Niets om je iets van aan te trekken. Je ziet snel genoeg aan de in de andere draad vermeldde kenmerken of het een T-5R is.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Justin-850

Mooie auto! Wat dat poetsen betreft, Driven2Shine hier op het forum kan je daar enorm veel over vertellen en uitleggen wat een goede manier is om jouw auto te poetsen! Je kunt ook op de webshop kijken www.driven2shine.nl.

Is je auto dit weekend nog te bewonderen op de meeting in Borculo :D ?

Gr. Justin

E-Jay

Met poetsen dacht ik meer aan een meditatief proces met een flesje turtlewax eigenlijk.....
Borculo haal ik helaas niet; er zitten eenvoudigweg te weinig uren in een dag, te weinig dagen in een week, weken in een jaar.

Tim N


jrkalf

Citaat van: E-Jay op 23-03-2011 08:48:35
Met poetsen dacht ik meer aan een meditatief proces met een flesje turtlewax eigenlijk.....
Borculo haal ik helaas niet; er zitten eenvoudigweg te weinig uren in een dag, te weinig dagen in een week, weken in een jaar.
Turtlewax... ik zou het opmaken... en daarna rustig aan eens kijken wat er nog meer op de markt is.

Turtlewax is meestal de instap van mensen en vervolgens beginnen ze meer eisen te stellen en komen ze tot betere producten.
Ik merk het zelf ook, begon met de simpele auto producten en ben nu met deze auto steeds beter gaan poetsen. Het werkt ook, de auto ziet er een stuk beter uit.

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

SirRutte

Klopt, voor je het weet gebruik je klei en Meguiars, Poorboys etc. en heb je een mooie poetsmachine ;D Tip: carclean.nl!

Mooie wagen hoor, veel plezier ermee!

E-Jay

Vandaag een nieuwe Lambda Sonde laten plaatsen. Die geven ze niet weg!

T4 te koop: http://link.marktplaats.nl/435189826

jrkalf

€ 90,- volgens mij bij ET die lambda sondes.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

E-Jay


cas

Citaat van: jrkalf op 25-03-2011 17:56:10
€ 90,- volgens mij bij ET die lambda sondes.

ET iets van rond de 120 euro betaalde ik laatst.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Misha

Ach, het valt toch wel mee ? 200 euro voor een onderdeel dat gemiddeld zo'n 10 -  15 jaar meegaat ?
Met de huidige benzineprijzen heb je dat er zo uit.

banden zijn veel schokkender, 500 euro per 2 jaar.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk

Citaat van: Misha op 25-03-2011 18:26:32
Ach, het valt toch wel mee ? 200 euro voor een onderdeel dat gemiddeld zo'n 10 -  15 jaar meegaat ?
Met de huidige benzineprijzen heb je dat er zo uit.

banden zijn veel schokkender, 500 euro per 2 jaar.



2 jaar? ;D

Misha

Citaat van: Vulk op 25-03-2011 18:35:24
Citaat van: Misha op 25-03-2011 18:26:32
Ach, het valt toch wel mee ? 200 euro voor een onderdeel dat gemiddeld zo'n 10 -  15 jaar meegaat ?
Met de huidige benzineprijzen heb je dat er zo uit.

banden zijn veel schokkender, 500 euro per 2 jaar.



2 jaar? ;D
Ik doe inderdaad zo rond de 500 euro per 2 jaar aan banden ja.
Dat zijn er dan geen 4 helaas. :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jrkalf

*kuch* ik tikte gisteren mooi 640,- ex btw inc montage af voor wat Michelin Exalto's.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.