Virus?

Gestart door VliegendeBaksteen, 04-05-2004 22:40:38

Vorige topic - Volgende topic

GeertG

Ben niet door iemand aangestoken (zat er waarschijnlijk gewoon ergens ingenesteld).
En natuurlijk steek ik enthousiasme niet onder stoelen of banken.
Kan me ook niet voorstellen dat ik voor een volgende auto swich naar een ander merk (of het moet echt al noodgedwongen zijn).

Daarnaast natuurlijk wel iets aan kroost meegeven. Oudste heeft dat al een beetje, jongste is nog echt te jong. Alleen middelste vind die golfjes (met 4 'uitlaten'  ;D) fantastisch  :evil:

Dus nog werk aan de winkel.  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Hagalicious

Na een clio RS, een enorme bordeauxdog aangeschaft. Dus een grotere auto nodig. Bij toeval in een 850 estate terecht gekomen. HEERLIJK wat een luxe, en met mijn 196cm zit je ZO comfortabel!!! Na een wisseling van baan moest ik ineens 240 km per dag rijden dus liet mijn portemonnee het niet langer toe om benzine te blijven rijden. Overgestapt naar een Cordoba vario 1.9 TDI, wat een HELLL i.v.m. een heerlijke Zweed.

Nee ik ga weer terug naar ''ons'' merk en wil dan nooit meer anders!!!
I want to live, i want to die in.....Sweden

Hagalicious

Ohwja en ik blijf er dit keer ook bij :)
I want to live, i want to die in.....Sweden

francois

verslaaft  ;D  ;D  ;D   ;D

walter leever

Citaat van: Hagalicious op 22-12-2008 08:03:04
Na een clio RS, een enorme bordeauxdog aangeschaft. Dus een grotere auto nodig. Bij toeval in een 850 estate terecht gekomen. HEERLIJK wat een luxe, en met mijn 196cm zit je ZO comfortabel!!!

Nee ik ga weer terug naar ''ons'' merk en wil dan nooit meer anders!!!

hmm,lijkt wel een beetje "the story of my life"(alleen van die lengte klopt niet)  ;) ;D :eusa_shifty: