SRS lampje resetten met Vol-FCR

Gestart door niwesa, 29-02-2012 21:19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

niwesa

Mijn SRS lampje brandt omdat ik een tijdje de voorstoel er uit heb gehad voor de inbouw van een versterker.

Nu heb ik een V70 van 2000, maar kan met Vol-FCR geen verbinding krijgen met de Airbags. Airco kan ik wel uitlezen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Of is er toevallig iemand in Ermelo die hem kan resetten?
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Sbv

Denk dat je met Vida verder zal komen. Het is een auto van 2000.
Even langs dealer en deze kan de boel zo resetten

niwesa

Zou jammer zijn, onze dealer is juist zo duur, en er valt niets te regelen. Anders maar even bij de vakgarage proberen.
V70 staat te koop, dus ik wil even op de kosten letten, maar met brandend SRS lampje is natuurlijk ook geen reclame  :eusa_snooty:
Verkoopt helaas zijn mooie V70

henry classic v70

Ik heb 'm alleen bij de dealer kunnen resetten, mijn maat heeft ook allerlei tools voor het resetten van storingen etc. maar SRS kreeg hij niet gereset helaas.... Kost hier bij de dealer €22,50 :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

niwesa

Zal morgen even bellen, misschien valt het wel mee. Kom nooit bij de dealer, behalve een enkele keer voor een onderdeel.

Maar een vriend en nog een klant hebben hun V70 daar in onderhoud, en als die verhalen hoort .......... :eusa_think:
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Sbv

Denk dat vakgarage niet zoveel kan doen, tenzij men goede uitlees apparatuur heeft.
Zeker als de auto in de verkoop staat zou ik zorgen dat alle lampjes uit zijn, anders heeft men weer een punt om af te dingen.

Ik kan het hoogstwaarschijnlijk ook wel resetten, maar woon nabij Rotterdam

niwesa

Zal morgen even een rondje garage doen. Schiet me net te binnen dat ik iemand ken met een autoschade bedrijf. Wellicht kan ik het daar even vragen.

Laat nog wel even weten of het gelukt is en wat de kosten zijn/waren.

Maar het lampje moet uit. :eusa_naughty:
Verkoopt helaas zijn mooie V70

Hengeveld

Citaat van: Sbv op 29-02-2012 22:33:34
Denk dat vakgarage niet zoveel kan doen, tenzij men goede uitlees apparatuur heeft.
Zeker als de auto in de verkoop staat zou ik zorgen dat alle lampjes uit zijn, anders heeft men weer een punt om af te dingen.

Ik kan het hoogstwaarschijnlijk ook wel resetten, maar woon nabij Rotterdam

Waarmee reset jij dan?

Sbv

Citaat van: Hengeveld op 29-02-2012 22:41:45
Citaat van: Sbv op 29-02-2012 22:33:34
Denk dat vakgarage niet zoveel kan doen, tenzij men goede uitlees apparatuur heeft.
Zeker als de auto in de verkoop staat zou ik zorgen dat alle lampjes uit zijn, anders heeft men weer een punt om af te dingen.

Ik kan het hoogstwaarschijnlijk ook wel resetten, maar woon nabij Rotterdam

Waarmee reset jij dan?
Vida dice