knoksgeluiden

Gestart door stotteraar, 11-04-2012 22:50:33

Vorige topic - Volgende topic

riscybeertje

Gewoon orgineel spul eronder heb zelf ervaren wat het is om neppers erop te zetten.Draagarmen tot 2x toe vervangen in 14 dagen tijd nu toch maar orgineel a 190 euro per stuk tegen over 65 euro per stuk voor de neppers. Daar waren de rubbers er met de hand zo uit te halen. Wel verrekte goede service waar ze vandaan kwamen kreeg gewoon het gehele bedrag terug.

combinedforces

Heb gisteren originele rubbers gehaald en laten monteren. Blij als een klein kind!

stotteraar

Aanhalen van de centrale moer helpt ook niet; ik heb weer eens de wagen bijna van de krik getrokken.

Ik denk zelfs dat, in aanmerking nemende dat die moer 120 Nm en 10 minuten moet worden aangehaald, er al eens aan is gekloot, want hij zit nu echt een stuk vaster.
Waarschijnlijk een figuur met een luchtslagmoersleutel  ;D ;D

Het wordt wel een beetje frustrerend, want dat geklapper en gebonk wordt steeds erger.
Eerst deed hij het wel eens. als je over een rare weg reed, nu is het constant als je niet te snel over een oneffen weg rijdt.
Je wordt er zenuwachtig van  ;D

UserID6342

En waarom rij je dan niet eens een keer langs iemand met echt verstand van zaken ?  Er zitten er genoeg op het forum die graag even met je mee willen kijken.  Hier ben je ook welkom, maar ik weet niet of dat voor jou in de buurt is.

stotteraar

Dank je Dirk.
Het is me zeker niet te ver, maar ik had afgesproken dat Ilja er van de week naar kijkt als hij terug is.

Ik zeg even wat ik allemaal doe zodat jullie weten dat ik alles dat jullie adviseren wel echt probeer.

combinedforces

Citaat van: stotteraar op 07-05-2012 12:41:09
Ik zeg even wat ik allemaal doe zodat jullie weten dat ik alles dat jullie adviseren wel echt probeer.

Dat wordt hier altijd gewaardeerd.

Hengeveld

Dank je Dirk.
Het is me zeker niet te ver, maar ik had afgesproken dat Ilja er van de week naar kijkt als hij terug is.

Ben terug, je hebt een PB.

UserID6342

Citaat van: combinedforces op 07-05-2012 19:16:55

Dat wordt hier altijd gewaardeerd.
Absoluut !

stotteraar

Nou, Ilja blijkt een virtuoos op de bandenlichter te zijn  ;D.

Het lijkt er 100 % op dat de schokbreker naar de kleauten is en dat die knokst.

En ik heb nog een paar andere akkefietjes als huiswerk opgekregen  ;D.

Ik hou jullie op de lopende!

Bedankt!

stotteraar

Aanvulling:

Ilja zegt niet, zoals ik, GVD ik kan het niet vinden, maar hij zegt dat het steeds interessanter wordt.
Een intellectueel als automechanicer, was ik nog maar jonger.
;D

Hengeveld

Was gezellig. Altijd leuk om bijzondere dingen te ontdekken. Succes met de reparatie.

stotteraar

Nou Ilja, chapeau!  :eusa_clap:

Nieuwe schokbrekers eronder en de ellende is opgelost.

Ik kom van de week even een flesje achter de deur brengen.

Iedereen bedankt voor het meedenken/helpen!

Hengeveld

Mooi om te horen en blij dat ik van dienst kon zijn :D