De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Driven2Shine op 09-03-2014 09:15:39
Het is inderdaad een Italiaanse import.
Gekke is als ik het kenteken invul bij Volvo Car Insurance dat ze aangeven dat het een Summum uitvoering is maar als ik de boekjes met opties bekijk van 2008 is het geen Summum.

Nu kan het zo zijn natuurlijk dat Italie een andere Summum uitvoering heeft zonder deze opties maar dat kan ik niet terug vinden, althans mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is ;)
Vraag de lokale dealer eens, misschien kunnen die op basis van chassisnummer zien wat voor uitvoering het was(lokale summum bijv.)

hertogjan6

zo! dat is een beste vooruitgang!  :eusa_clap:  8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

StefanCJ

Mooie V70 Steve, als ik er naar kijk wordt ik wel wat jaloers. Of het nou een summum, momentum of pizza uitvoering is maakt ook weer niet superveel uit, zolang de opties er maar in zitten.

Gaat de black bitch in onderdelen weg of als geheel?

Driven2Shine

Stefan waarschijnlijk in onderdelen of er moet iemand zijn die een leuk aangeklede auto wil kopen.

Compleet R interieur word eventueel los verkocht.
Donker compleet Dashboard word los verkocht
Vers gespoten achterbumper met ophangbalk en bevestiging materiaal (beugels) word los verkocht
Volan Velgen gericht, gestraald en uitgelijnd (5 stuks) worden eventueel los verkocht mits ik iets vind wat er tijdelijk even onder kan schroeven.
En nog heel veel meer wat ik nog heb liggen maar moet uitzoeken.

Met de auto worden de volgende opties mee verkocht aangezien het te prijzig word om deze eerst te vervangen voor stock onderdelen.
3" Ferita downpipe
18T Turbo
Stage 1 chip Rica
2,5" Simons RVS uitlaat

Audio word verwijderd trouwens :D

Martijn_B

Gefeliciteerd steve, mooie upgrade!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

hertogjan6

plaatje bij praatje  8) toch wel jammer van de 855

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

henry classic v70

Mooie wagen Steve, je gaat er een heel stuk op vooruit qua leeftijd dan... ;)
Mag er wel een Engelse Bull in, wanneer er een bullen-dag is ;D
Heb je al een prijs in gedachten voor de Back Bitch..?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Driven2Shine

Ja hoor mag gewoon een Bull in ;)
Maareh waar hoelaat en hoe vind ik meer info over die wandeling?

Ik kan er niets over vinden.

Prijs weet ik nog niet helemaal van de 850.

Ben

Driven2Shine

De Black Bitch is ook weer rijdend :D Gister hebben ze de krukas sensor vervangen en snort de roffel weer als een zonnetje.
Morgen haal ik hem even op en gaan we weer fijn een stukje toeren.

Heb hem niet eerder laten maken omdat de luxe van 3 auto`s voor de deur niet uitnodigde om op dat moment direct kosten te maken.

Tevens vanmorgen gehoord dat we aanstaande dinsdag om 17:00 de V70 D5 op kunnen halen bij de dealer.
het lukte helaas niet meer voor het weekend ivm drukte in de werkplaats en de vele afleveringen.

petrolhead2.5

ik zag 'm nu pas voor bij komen mooie kar  :eusa_clap: ;)

Driven2Shine

Gister en vandaag de dashcam gemonteerd in The Grey Titan en netjes alle kabels weg gewerkt.

Vanmiddag begonnen met een wasbeurt van The Grey Titan wat uitmondde in een zo goed als totale behandeling behalve dan het polijstwerk wat kort geleden nog is gedaan.

Paar sfeer foto`s nadat de auto helemaal klaar was en ik een leuk plekje had gevonden voor wat foto`s.

Ik ben geen fotograaf maar vond deze foto`s wel aardig gelukt :)

Binnenkort maar eens beginnen aan een verkoop advertentie van The Black Bitch want dat schiet er elke keer bij in.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Marty__Mouse

Mooie bak hoor, waardige vervanger!  :eusa_clap:
Velgjes tonen wel iets klein.. Dat is 16"? Komt daar nog ('zomers) wat groters voor in de plaats?
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Driven2Shine

Er komt binnenkort nog een set 18" velgen onder want de 16" zijn inderdaad te klein.
Voor de winter staat er al een 17" set klaar met rubber.