850 T-5 400pk UPDATE & 850R 609 & Even iets anders!!

Gestart door Rense850T5, 09-03-2013 17:21:57

Vorige topic - Volgende topic

Jalle

Je bent lekker bezig man, nu nog de video van de opstart en testrit ;)

mitchelli

Lekker bezig! Het opstarten komt nu dichtbij.  :eusa_pray:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbobiker

Netjes!

Maar vervang je oliefilter even door een lagere versie. Deze gaat deuken oplopen! Uit mijn hoofd: Mahle OC4 voor o.a. Ford Sierra (alleen is de benaming bij Mahle gewijzigd)
De Tussenpaus

Johann

Teddy81

Unexist

Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

Rense850T5

Okee top dankje ga k ff een ander olie filtertje halen.
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

V70geRwin

Rense850T5

Zo vandaag weer een mailtje gehad van ET, de slangen zijn onderweg en komen als het goed is morgen binnen samen met de windgeleiders voor de deuren  :eusa_dance:

Als die er zijn kan ik de carterventilatie afbouwen en de laatste dingen afbouwen zoals intercooler en radiateur ervoor en dan is het grote moment daar gekomen, en gaan we zien wat er gebeurt als ik de sleutel omdraai  :eusa_pray: :-X

dus morgen om 5 uur met 2 gierende banden naar huis toe en gelijk afmaken die hap  ;D

en de rest hoor je binnen kort wel  ;), zal zorgen dat er iemand is die een camera kan vast houden zodat het gebeuren gefilmd word  :laugh:
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Rense850T5

Nee helaas nog niet.  :eusa_sick:

Heb vandaag pas slangen binnen gekregen :(
Maar vanavond geen tijd gehad om er iets mee te kunnen doen.

Morgen gaan we vol gas aan de slag en dan zien we wel hoever we komen

arjenT5R

achter ook geen contramoeren zo te zien bij je xyz set? Even na bestellen denk ik? Bij mij bleef ie maar zakken achter  ;D

Verders, keep up the good work! Ziet er chique uit  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

850 R

3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

Rense850T5

Zo gister alles af kunnen bouwen en het moment was daar.

Stekkers van de injectoren eraf. En sleutel om...

En jonge wat fijn rondlopen. Na een aantal malen te hebben doorgestart, de stekkers van de injectoren er op.

Weer de sleutel omdraaien en... het bleef helaas bij rondgaan en helaas niet aanslaan. Ik heb geen vonk.

Dus heb er al ff naar gekeken en kwam hier vaak nokkenas sensor tegen gelukkig had ik er daar nog een van liggen ff gewisseld maar mocht niet baten :(

Iemand enig id.

KIM

Krukassensor is ook verantwoordelijk voor ontsteking.