cilinderkop

Gestart door kobus, 20-05-2013 12:33:54

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Meter/kabel verstopt?!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Citaat van: hertogjan6 op 04-06-2013 13:37:24
Citaat van: kobus op 20-05-2013 18:19:52
oke dit zijn wat ideeen, een compressie meter heb ik besteld maar uitlezen wort een probleem daar heb ik geen software voor.gr kobus
welke meter heb je? heb je hem uberhaupt wel gestart? heb je hem ontlucht (de compressiemeter)?

zal raar zijn als je helemaal niks gemeten hebt ;D

Je zou ook eens kunnen overwegen gewoon geen antwoord te geven?

Heb je uberhaupt ooit een compressie tester vast gehad?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MVeldhuis

Citaat van: hertogjan6 op 04-06-2013 13:37:24
Citaat van: kobus op 20-05-2013 18:19:52
oke dit zijn wat ideeen, een compressie meter heb ik besteld maar uitlezen wort een probleem daar heb ik geen software voor.gr kobus
welke meter heb je? heb je hem uberhaupt wel gestart? heb je hem ontlucht (de compressiemeter)?

zal raar zijn als je helemaal niks gemeten hebt ;D

Wat doe jij dan in je compressiemeter als je hem ontlucht?

NinaPaul

knopje drukken, zodat de naald terug naar 0 loopt?

(ventiel dat zorgt dat de naald niet terug zakt, zodat je nauwkeurigere meting krijgt)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

kobus

hallo mensen hier ben ik weer Volvo naar garage gebracht,kop eraf op  cilinder 1 verbrande klep en 1 afgebroken klep. ook alle klep rubbers lekkend word nu allemaal vervangen. dus alle rubbers en pakkingen worden vervangen.gr kobus

-D©©©L-

Citaat van: kobus op 11-06-2013 09:28:28
hallo mensen hier ben ik weer Volvo naar garage gebracht,kop eraf op  cilinder 1 verbrande klep en 1 afgebroken klep. ook alle klep rubbers lekkend word nu allemaal vervangen. dus alle rubbers en pakkingen worden vervangen.gr kobus

op de rest van de cilinders nog wel een beetje knappe compressie ?

kobus

hallo mensen Volvo weer terug alles is nieuw,hij gaat weer als de brandweer.bedankt voor alle raad.gr kobus

glenfiddich1983

Mooi dat hij weer roffelt! :)

Wat was je kwijt voor de hele 'grap'?
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

kobus

:evil:ik was 1500 kwijt maar heb nu weer rottigheid.staat te bokken voor een stoplicht en als ik gas geef doen niet alle cilinders mee.het word erger als hij warmer word.ik ben niet blij gr kobus

mastertje

Blegh, duur grapje! Gelukkig garantie ;)
Volg ons op www.project850.nl. Carbagerun 2013 --- Team 255 BLOG

kobus

hallo mensen Volvo weer gerepareerd was penbobine nu rijdt hij weer goed gr kobus