Tip - toolkit voor multiriemspanner

Gestart door Ries van de Zilverschuit, 21-11-2013 16:25:27

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Ik heb een ratelset van Tengtools, ik ga als ik weer aan het werk ben even kijken welk merk er o
daar wotdt gevoerd, volgens mij Gedore  en stahlWille.
854 T-5 ROOD 1994

t_w

ah, ik dacht al dat het aan mij lag, hier ook onlangs geïnformeerd, maar hier was 'ie ook een goede 27 euro...

MauriceT-5

Weet iemand de buitendiameter van dit ding?
Als iemand het wil opmeten bedankt.

Died850

volvobug

Ik heb een stuk vierkant stafmateriaal van 19x19 mm voor in het gat, daar past dan een steeksleutel 19 op. Dat is inderdaad 3/4inch.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Menno3274

Ik gebruik vaak een wielbout waar dan de schroefdraad vanaf geslepen is en het uiteinde vierkant geschuurd. Kan je met een ringsleutel hem zo van spanning afhalen. ;D

MauriceT-5

Ja had al zitten meten met een schuifmaat maar de schuifmaat past niet zo goed vanwege beperkte ruimte.
Kwam uit op ong 20 mm.
Maar was niet van plan om €42,50 te betalen voor enkel een stukje ijzer.
Voor dat geld kan ik het hele klusje klaren.
Want een jing jang dynamo is kapot.
Zet er wel een gebruikte bosch op is altijd nog beter dan die imitatie zooi deze is volgensmij nog niet eens zo oud.
Mensen koop gewoon goed spul niet hierop beknibbelen niks waard.

volvobug

Citaat van: MauriceT-5 op 19-03-2025 19:55:28Ja had al zitten meten met een schuifmaat maar de schuifmaat past niet zo goed vanwege beperkte ruimte.
Kwam uit op ong 20 mm.
Maar was niet van plan om €42,50 te betalen voor enkel een stukje ijzer.
Voor dat geld kan ik het hele klusje klaren.
Want een jing jang dynamo is kapot.
Zet er wel een gebruikte bosch op is altijd nog beter dan die imitatie zooi deze is volgensmij nog niet eens zo oud.
Mensen koop gewoon goed spul niet hierop beknibbelen niks waard.
Neem je eigen advies serieus om niet te beknibbelen en zet er geen gebruikte maar een gereviseerde Bosch op  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.