[VOLVO 850 CLUB MEETING] Toertocht C70 coupé en convertible, Zondag 6 juli 2014

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 13-05-2014 21:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Na de memorabele toertocht van 2013 (zie verslag in Roffel nummer 44) nu in de herhaling voor de C70 clubleden onder u. Coupé én Convertible, dat worden weer mooie plaatjes! Geen C70? Geen nood, ook met een 850, S of V70 clubauto ben je van harte welkom voor een rit door het polderlandschap van De Ronde Venen.

De Ronde Venen is het gebied dat je gewoonlijk alleen doorkruist onderweg van Amsterdam naar Utrecht, of van Zandvoort naar Hilversum. Weg van de snelweg dus.

We starten in hartje Mijdrecht en eindigen daar niet ver vandaan. Koffie vanaf 10:30 uur bij Café Restaurant Rendez Vous. Starten vanaf 11.30 uur. De organisatie van deze rit is in handen van Fokke Hoogterp. Voor eventuele vragen kunt u bij hem terecht. ( 06 2424 66 32 ) Aanmelden via de clubsite www.volvo850club.nl (wel even inloggen)

Hengeveld

Super! Als het even kan zal ik er zijn, eventueel alleen in de ochtend voor de koffie.

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

FGG

Helaas mijn vakantievertrekdag. Anders was ik zeker meegegaan!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MiniG

Moet ik me hier eerst voor aanmelden bij 850 club?? zou wel graag meerijden namelijk :evil: "mooie foto's schieten" :angel:

Never drive faster then your guardian can fly

rifwachter

Citaat van: MiniG op 19-05-2014 17:09:11
Moet ik me hier eerst voor aanmelden bij 850 club?? zou wel graag meerijden namelijk :evil: "mooie foto's schieten" :angel:

Ja, is een meeting van de club.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MiniG

Citaat van: rifwachter op 19-05-2014 17:17:08
Citaat van: MiniG op 19-05-2014 17:09:11

Ja, is een meeting van de club.

Ik was al bezig, helaas word ik er door de site uit gegooid  :eusa_doh:

GeertG

Was van dit type auto afgelopen zondag ook een toertocht door het Limburgse heuvelland?
Er kwam een hele lange rij voorbij bij mijn huis.............
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

MiniG

In afwachting van de goedkeuring van de club "hierna meld ik mij direct aan" :eusa_dance:

Hengeveld

daanium

Eerlijk gezegd snap ik dat het geen tour van dit forum is, en dat ze het op de 850club in één topic bij elkaar willen houden, maar toch onhandig om je wéér ergens aan te melden.
Ondanks dat, neem ik zeker de moeite om me aan te melden ;D en in te schrijven.

..en ook onhandig dat je je rekeningnummer in MOET vullen, ondanks je slechts gewoon een lid wil worden. Zelfde voor mn straatnaam, dat wil ik liever privé houden, zoals vele, maar toch is het een verplicht veld.
Anyway, ik heb er zin in! Mijn eerste Volvo meeting!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Hengeveld

Waar moeten ze het clubblad dan naartoe sturen, als ze je adres niet weten?
Maar weer een aanmelding van een C erbij  :eusa_clap:

MiniG

Citaat van: daanium op 23-05-2014 08:51:48
Eerlijk gezegd snap ik dat het geen tour van dit forum is, en dat ze het op de 850club in één topic bij elkaar willen houden, maar toch onhandig om je wéér ergens aan te melden.

..en ook onhandig dat je je rekeningnummer in MOET vullen, ondanks je slechts gewoon een lid wil worden. Zelfde voor mn straatnaam, dat wil ik liever privé houden, zoals vele, maar toch is het een verplicht veld.
Je eerste :o Nou kies je wel weer een mooie uit ;) ik moet nogsteeds op een rare bevestiging wachten  ???

Ondanks dat ben ik er met de C en Camera voor mooie plaatjes

mehn

Citaat van: daanium op 23-05-2014 08:51:48

Als je lid wordt van de Volvo850Club moet je contributie betalen (vandaar je rekeningnummer) en krijg je een clubblad thuisgestuurd (dan is een adres wel handig).
Dat de Volvo850Club meetings hier op het forum gemeld worden is ter info (en eventueel discussie).
In dit topic kun je je niet aanmelden voor een clubmeeting, dat moet via de Volvo850Club website. Wél kun je in dit topic laten blijken dat je ook naar de meeting gaat.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MiniG

Bij deze aanmelding gedaan bij de Club, tevens aangemeld voor de Meet. "er zijn er nog maar 3 aangemeld :o"