T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MikeyQR

#75
Ga ik ook niet doen, de R blijft zoals die er nu bij staat. ;)

Bumpertje wordt wel gespoten. ;)

En een update komt er ook aan. 8)

cornelis-b

De V70R glimt je weer tegemoet, was een leuke dag Mike en wat is ie opgeknapt.
Vanwege het weer, we moesten zelfs onderbreken omdat de weergoden ons slecht gezind waren, niet al te veel foto's gemaakt. Wat is dat Mistic Silver een aparte kleur, donkere wolken een donkere auto op de foto en een blauwe lucht reflecteert blauw in de lak.

De eerste vijf foto's laten wat imperfecties zien die er op één na allemaal uit gepolijst zijn, een krasje was echt te diep en deze moet worden opgevuld. De achterbumper was erg bekrast door in en uitladen maar die is op twee kleine krasjes na ook weer als nieuw, rubber beschermstrip er op en ze zijn helemaal weg en voorkomt ellende in de toekomst. Op de rechter bumperhoek zat een schaafplek die er ook voor 99% uit is, als je het niet weet zie je het niet eens.

Na het wassen heb ik de auto gekleid en het was echt frappant hoe weinig vuil er in / op de lak zat, na het wassen voelde hij al super glad aan.

De gebruikte middelen: Veloce op geel, Mezzo op oranje en Finale op een groene Finessing Pad van AutoGlym

Paar plaatjes voor











Uiteindelijk was dit het resultaat na een dagje werken, en ook weer wat regen maar toen was de V70R net uit de Collinite


















Regendruppeltjes







Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san


EricL

Wederom weer netjes! Mooi exemplaar dit 8)

MikeyQR

#79
Heeeeyyy, daar zijn de foto's :laugh:

Was een gezellig dagje Henk, koste inderdaad wat tijd maar wat ziet de R er toch mooi uit nu  :eusa_dance: :eusa_dance:
Het resultaat is nog beter dan we eerst dachten, en dat is met name de achterbumper kwam er erg mooi uit, ook zijn er wat krasjes verdwenen die in de lak zaten. 8)
Nu rest zich nog de R bumper opnieuw te laten spuiten.

Henk en Anton nogmaals dank!
En we zien elkaar snel weer als ik de roofrails eraf heb om het dak nog even extra te polijsten. 8)

V70geRwin

Mooi resultaat Henk, goed om te weten  ;)

knoertS70

Altijd dankbaar, zo'n dagje naar de Zaanstreek.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Komt goed Mike als de roofrails er af zijn pakken we het dak nog even helemaal extra mee. Dan kunnen we ook de lak onder de rubber randen van de rails meenemen waar je zo never onder komt. Kan jij gelijk in de goten eronder de boel controleren.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Citaat van: knoertS70 op 21-09-2014 22:09:43
Altijd dankbaar, zo'n dagje naar de Zaanstreek.

Klopt helemaal! :D

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 21-09-2014 22:11:47
Komt goed Mike als de roofrails er af zijn pakken we het dak nog even helemaal extra mee. Dan kunnen we ook de lak onder de rubber randen van de rails meenemen waar je zo never onder komt. Kan jij gelijk in de goten eronder de boel controleren.


Precies, zal is even het 1 en ander aan klipjes bestellen ga die gelijk maar vervangen als de roofrails terug erop gaan. ;)

MS60R

#85
Citaat van: MikeyQR op 13-09-2014 21:39:30
En jahoor weer een andere Volvo heb ik :eusa_whistle: , de Saffron C70 heeft vanaf vandaag een nieuw baasje die hem echt weer als nieuw gaat maken.

En dat ben ik dus! ;-)

Prachtige V70R heb je daar Mike! Het poetswerk van vandaag en de gespoten velgen doen de R zeker goed!

MikeyQR

Citaat van: MS60R op 21-09-2014 22:45:16
Citaat van: MikeyQR op 13-09-2014 21:39:30
En jahoor weer een andere Volvo heb ik :eusa_whistle: , de Saffron C70 heeft vanaf vandaag een nieuw baasje die hem echt

En dat ben ik dus! ;-)


:D

svenerik

getverdemme wat een mooi ding....... jaloersmakend mooi......

ik moet de witte condor ook gaan aanpakken. Is zo'n voorruitgang.......


nogmaals getverdemme....


svenerik

cornelis-b

Citaat van: svenerik op 21-09-2014 23:15:23
getverdemme wat een mooi ding....... jaloersmakend mooi......

ik moet de witte condor ook gaan aanpakken. Is zo'n voorruitgang.......


nogmaals getverdemme....


svenerik

Laatst de witte van John ( Knoerts70 ) gedaan Sven en potverdorie wat is een glimmende witte mooi.

MS60R welkom.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

#89
Citaat van: MikeyQR op 20-09-2014 22:50:41
Die witte R was ook het gaafst vind ik, mooi laag mooie velgen 18 inch Tritons, en toch ook heerlijk mee naar Oostenrijk geweest met de caravan  ;D

Even terug komend op de witte R en caravan ;D

Volgend jaar met de V70R 8)