Crash’s shitbox? Van een shitbox naar een normaal ouwe hok.

Gestart door Crash, 08-02-2026 13:42:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crash

Citaat van: elmarconi op 22-06-2026 23:04:15https://xiaotec.co/?lang=en&a=10

Heb een OBDCheck VP11 (Veepeak) besteld op Amazon. Die staat er bij als werkend.
Ik had een Viecar te leen. Werkt niet.

--edit--
Viecar gaf foutmeldingen bij scannen en brakke trage bluetooth. 
OBDCheck VP11 (Veepeak) van Amazon 20€ werkt!
Als iemand 'm ooit even wil lenen, laat maar weten.

Had niet gezien dat hij ook de dongles verkocht.
Rood is sneller

Crash

Citaat van: Died850 op 22-06-2026 13:18:03Klepseals lijkt mij het meest voor de hand liggende. Al is een 10v altijd wel gevoelig voor wat olieverbruik.
Carterventilatie had je al aangepakt dus daar zal het niet aan liggen.



Even kijken wanneer ik tijd en zin heb om dat klusje te doen.

Ben na alle werkzaamheden aan de auto een beeeeetje klus moe geworden.
Rood is sneller

Crash

Temperatuurmeter gaf geen krimp vandaag.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.
Rood is sneller