Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Remko

Citaat van: Clapton op 16-09-2006 16:33:05
Citaat van: Rayman op 16-09-2006 12:19:28
Citaat van: Vertigo op 16-09-2006 09:24:44
Gistermiddag 15:30, A35 Enschede -> Hengelo
CY 854, nam afslag Hengelo-zuid. Kon niet zien wie het was (ik gok Rayman), toen ik eindelijk dicht genoeg bij was - bij de afslag hengelo zuid - zat er een Brera in de weg om goed spotten mogelijk te maken.

Goed gezien. Ik zat inderdaad achter die Zwarte Brera aan...Mijn god wat is dat een prachtige auto..

Zeker, alleen heb je wel eens een alfa gezien ouder dan 5 jaar ?. ik heb zelf een alfa 156 sw selspeed gehad, na 350 km !! volledig de motor in panne, 1e dag van vakantie, ook de trotse eigenaar geweest van een alfa gt junior, opnieuw gespoten, echt incl. alle bescherming die je kunt bedenken, na 1,5 jaar roest, roest en roest.

Daarom na vele Duitse, Engelse omzwervingen nu een 850, komt komende week, geen T5 helaas maar een gewone 850-25-20 V.

en zo blij als een klein kind, en dat op mijn leeftijd, niet te geloven.

groet
Clapton

En ik kan het weten had ook een 156 SW maar wat ik daar allemaal mee heb gehad.
Ben blij dat ik weer in een T-5R rij :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Spin!

Citaat van: 850 TDI Estate op 15-09-2006 23:59:28
Citaat van: Spin! op 14-09-2006 21:07:17
Leuk leuk leuk!

Vandaag met de S70 naar school geweest, hier en daar wat petjes in een rookwolkje gezet én een aantal vlovo's gespot! Begon gelijk goed, bij Velp-circuit een rode GLT beginnende met DH-bla-bla...oude man erin, zal wel niet bekend zijn met scherm en toetsenbord. Op parkeerplaats Velp een groene 850 T5 ( denk ik )...aardig aardig...

Lees 'm nu pas-- Was een station bij de Coop?? Geen T5: Tdi - Was ik!!  :eusa_shhh:

Juist dat was em! Je zal mij niet gezien hebben....was nogal een stofwolk aan het creëren  :eusa_whistle:

www.vm-parts.nl

Turbobiker

De Tussenpaus

Vertigo

Citaat van: Rayman op 16-09-2006 12:19:28
Citaat van: Vertigo op 16-09-2006 09:24:44
Gistermiddag 15:30, A35 Enschede -> Hengelo
CY 854, nam afslag Hengelo-zuid. Kon niet zien wie het was (ik gok Rayman), toen ik eindelijk dicht genoeg bij was - bij de afslag hengelo zuid - zat er een Brera in de weg om goed spotten mogelijk te maken.

Goed gezien. Ik zat inderdaad achter die Zwarte Brera aan...Mijn god wat is dat een prachtige auto..
Tja, naast zo'n Brera viel mijn zilvergrijze Mondeo station die achter jou aan reed natuurlijk niet op...

Taranis

Dit toevallig iemand van hier ? Vandaag gezien bij Streetfighterday in de Veemarkthallen...

Reitse

Ben vanmiddag twee krampeerders voorbijgevlogen op de A2 geloof ik... Ergens rond Eindhoven richting A'dam. Saffron V70 met donkere ruiten en daarvoor een groene 850 (geloof ik...)

mehn

Citaat van: Reitse op 17-09-2006 21:54:25
Ben vanmiddag twee krampeerders voorbijgevlogen op de A2 geloof ik... Ergens rond Eindhoven richting A'dam. Saffron V70 met donkere ruiten en daarvoor een groene 850 (geloof ik...)

Ramon en Marcel dus

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Klopt, toen die "rooie" voorbij ging met DZ-XX-XX dacht ik al das een bekende, kon zo gauw geen forumsticker ontwaren. Die Saffron was dus Marcel en die Onyx was ik. ;D ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

FGG

Begin van de avond, op de Bornsestraat in Hengelo:

een V70 Saffron richting het centrum
een witte 854 richting Borne

Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Reitse

Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-09-2006 21:59:38

Klopt, toen die "rooie" voorbij ging met DZ-XX-XX dacht ik al das een bekende, kon zo gauw geen forumsticker ontwaren. Die Saffron was dus Marcel en die Onyx was ik. ;D ;D
toch nog gezien, keek wel naar binnen maar de blikken in beide wagens waren nogal strak naar voren gericht (heb trouwens DH-XB-## ;))

RRRRR_Ramon

Citaat van: Reitse op 18-09-2006 21:24:47

toch nog gezien, keek wel naar binnen maar de blikken in beide wagens waren nogal strak naar voren gericht (heb trouwens DH-XB-## ;))

Nou ja de D en de X had ik goed zeg maar.  ::)  En daarbij je had de gang er aardig in, wij reden al circa 12 km boven het toegestane, 92 dus. Ik weet niet wat het maximum is op dat stuk, maar ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je harder reed als de rest en mede daarom had ik nooit aan jou gedacht die voorbij kwam en dat is helemaal niks voor jou  ;) :eusa_naughty:  Totdat je zelf postte in dit topic dus.   ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Reitse

Citaat van: RRRRR_Ramon op 18-09-2006 21:54:24
Citaat van: Reitse op 18-09-2006 21:24:47

Nou ja de D en de X had ik goed zeg maar.  ::)  En daarbij je had de gang er aardig in, wij reden al circa 12 km boven het toegestane, 92 dus. Ik weet niet wat het maximum is op dat stuk, maar ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je harder reed als de rest en mede daarom had ik nooit aan jou gedacht die voorbij kwam en dat is helemaal niks voor jou  ;) :eusa_naughty:  Totdat je zelf postte in dit topic dus.   ::)
;) ;D :eusa_shifty:

Turbobiker

Nou ja de D en de X had ik goed zeg maar.  ::)  En daarbij je had de gang er aardig in, wij reden al circa 12 km boven het toegestane, 92 dus. Ik weet niet wat het maximum is op dat stuk, maar ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je harder reed als de rest en mede daarom had ik nooit aan jou gedacht die voorbij kwam en dat is helemaal niks voor jou  ;) :eusa_naughty:  Totdat je zelf postte in dit topic dus.   ::)

Dus dat maakt een einde aan een mythe :angel:

En vanaf nu af aan hoeven we ons dus ook helemaal niets meer aan te trekken van vermaanende worden van onze eigen 'Spee' ( :police:;D
De Tussenpaus

Reitse

Citaat van: Turbobiker op 18-09-2006 23:27:16
Nou ja de D en de X had ik goed zeg maar.  ::)  En daarbij je had de gang er aardig in, wij reden al circa 12 km boven het toegestane, 92 dus. Ik weet niet wat het maximum is op dat stuk, maar ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je harder reed als de rest en mede daarom had ik nooit aan jou gedacht die voorbij kwam en dat is helemaal niks voor jou  ;) :eusa_naughty:  Totdat je zelf postte in dit topic dus.   ::)

Dus dat maakt een einde aan een mythe :angel:

En vanaf nu af aan hoeven we ons dus ook helemaal niets meer aan te trekken van vermaanende worden van onze eigen 'Spee' ( :police:;D
kan me niet voorstellen dat er zich iemand druk om maakte...  :eusa_snooty: