Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Hmmm dat krijg je na een weekendje in het Maastrichtse 8)

mehn

Citaat van: )()()sT op 27-11-2006 12:03:15

Idd zo snel mogelijk weg daar ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 27-11-2006 13:31:15
Citaat van: )()()sT op 27-11-2006 12:03:15

Idd zo snel mogelijk weg daar ;D

Anders ga je nog raar praten :P

Gr ;D

Vertigo

Zippo is toch echt met geen mogelijkheid bij te houden met een TDCI... Mijn god, wat spuit die snel weg zeg! :o

Maarten, ging de bestuurder van de 456 GT de uitdaging aan en volgde er nog een leuk sprintje op de westerval??

Zippo

Citaat van: Vertigo op 27-11-2006 17:21:58
Zippo is toch echt met geen mogelijkheid bij te houden met een TDCI... Mijn god, wat spuit die snel weg zeg! :o

Maarten, ging de bestuurder van de 456 GT de uitdaging aan en volgde er nog een leuk sprintje op de westerval??

;D
Helaas kwamen we daar niet aan toe.....  :eusa_think:
Veels te druk met "maandagsrijders"  ;)

Zippo

Turbobiker

FF-JB-.. vanochtend, even voor Nunspeet richting noorden. Dame achter het stuur + forumsticker achterop. Wie?
De Tussenpaus

Vertigo

Vanmiddag, station Enschede:

Zilvergrijze V70 met club-kentekenplaathouder: ##-RN-PS

Wie-o-wie?

RRRRR_Ramon

Citaat van: italia op 27-11-2006 10:59:52
Afgelopen Vrijdag; A6 vanaf Almere richting Emmeloord.

Groene Estate met GG-F.

Twee dames die druk met verkeer en het gesprek bezig waren.

Had al aan mn pasagier opdracht gegeven om (ondanks de TDS) druk te zwaaien, maar geen reaktie   :eusa_dance:

Zeker weten dat het twee dames waren en dat het geen GZ-PP-** was? Gea reed namelijk rond 16.00 uur richting Lelystad met haar zoon op de passagiersstoel.

Ennuh....... ze hebben opdracht om niet te zwaaien naar rare mannen in Beamers!!   :evil:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Gmid

Vanmiddag en vanavond een V70R Saffron Pearl, op de parkeerplaats bij de brabanthallen bij het MUSE concert. Gezellig praatje gemaakt.
Volvo C30 '12

Emiel

ND-**-39. Witte 850 sedan.

Swededemon wannabee. Maar dan nog met alle antenne's en achterruitenwisser... :eusa_shifty:

Spin!

Oeh, gister nog gezien in ons mooie Beuningen! Een Safron V70, wie wie wie wie wie?

www.vm-parts.nl

san

Citaat van: Turbobiker op 27-11-2006 17:58:47
FF-JB-.. vanochtend, even voor Nunspeet richting noorden. Dame achter het stuur + forumsticker achterop. Wie?
Was mijn meissie..... :P

Emiel

Garnet Red 850 2.5T in Nijkerk, Kenteken ben ik vergeten... 8)

Spin!

2x bingo vandaag. vanochtend op het velperbroekcircuit een zwarte t-5r estate, en vanmiddag zo rond 4u op de A50 ter hoogte van Heerde een antraciete R sedan...schuldigen?

www.vm-parts.nl

FGG

Van wie is die zwarte V70R met gemolde rechter buitenspiegel aan de Julianaweg in Utrecht? Kenteken: **-DP-RX

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: