Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: haRtV70R op 21-06-2007 20:36:11
Citaat van: Freakybaby op 21-06-2007 20:30:43
Dan ben ik jou dus logischerwijs ook tegengekomen  :eusa_think:

Hij had iig xenon aanstaan

Klopt, en had T-5R spoilers... Ik reed in zo een ding, maar dan met blauwe trailer:

http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/DafXF.jpg

Iemand een idee wie het dan wel was? haRtV70R heb jij een kenteken gezien?

Auto zag er zo in een flits erg netjes uit!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Citaat van: Freakybaby op 21-06-2007 22:09:54
Iemand een idee wie het dan wel was? haRtV70R heb jij een kenteken gezien?

Auto zag er zo in een flits erg netjes uit!

Was het niet de Fearless-look-a-like die vervolgens ingeruild werd op een Seat? Was dat niet autobandje?

Eugene

Vanavond in landgraaf een bordeaxrode estate met forumsticker. Kan er eigenlijk maar 1 zijn....

Heb het idee dat hij mij ook gespot heeft overigens.

If it's not blown, it sucks...

Chris

Hedenmorgen om 08:00 uur een Saffron V70R bij Rijswijk. Ik ging Rijswijk in richting Den Haag, de V70 stond voor het stoplicht om de A4 richting Delft op te gaan. Vrouw achter het stuur met wat langer haar, zover ik kon zien kastanje-bruin of iets in die richting. Helaas nummerplaat niet kunnen checken, ging te snel. Iemand van hier?? :)

fearless

Citaat van: Freakybaby op 21-06-2007 15:27:24
Vanmorgen rond 10.45 op de A2 richting het zuiden, ongeveer bij waalre. Fearless?

Ik reed richting het noorden, dus maar heel kort kunnen spotten

Ik was het in ieder geval niet.  ;D

Barry_C70

Tonight in Groningen at the stoplights at the end of Stationstraat, a red 854 T-5 making a left while I was heading straight on, you guys (again) were staring ;) anyone here?

GeertG

Citaat van: Eugene op 22-06-2007 00:12:05
Vanavond in landgraaf een bordeaxrode estate met forumsticker. Kan er eigenlijk maar 1 zijn....

Vanavond in Landgraaf een bordeaxrode estate sedan met zonder forumsticker. Kan er eigenlijk maar 1 zijn....  :)

Citeer
Heb het idee dat hij mij ook gespot heeft overigens.

Alleen achteruitrijdend dan  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

@®-

Citaat van: Erik_M. op 22-06-2007 09:14:55
Citaat van: @®- op 21-06-2007 17:20:09
Vanmorgen rondt 9.30 uur oprit A4 richting Den Haag, bij Leidschendam vanuit de Sytwende tunnel, een mooie 850 R Estate, het is iemand van het forum, tenminste een bekent gezicht van meetings, kan alleen niet op de naam komen.
Kenteken NP-VN-##

'k ben daar wel langs gekomen plm. 09.00 - 09.15  uur in een Olive Green R Estate met dezelfde lettercombinatie. Jij was zeker niet in de 850 ?, maar zag er nog wel een voor mij bekende in een Onyx Green T5 Estate.

gRoet
eRik

Klopt, jij was het inderdaad.

Ik reed inderdaad niet in de Volvo maar in een zilvere auto met groene platen voor je.

markwinterman

vandaag in rijssen bij heuver voor de deur een v70 R AWD
saffron met sticker erop
kenteken begon met een R

tomCY

hey vertigo toeterde jij soms toen ik tussen de vrachtwagens stond dan

S. Brouwer

Vandaag om 5 uur een 850 (licht)groen estate op de haarlemmerweg in Amsterdam en jawel voorzien van een forum sticker.

Kwam er achter te rijden maar moest stoppen voor rood..

animalT5R

Gerrit gespot in alkmaar[richting Kooimeer thv Dirk scheringa stadion]
Ik zat in een grote blauw met witte kraan ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

roelandt5

bij kia world in utrecht een groene 850 r mooie wagen van een liefhebber

bleek van de receptionist daar te zijn , de magazijn man daar heeft een zwarte r ;) ;) ben vergeten te vragen of ze ook hier komen eigelijk  :eusa_wall: dus bij deze ;)

grt
roeland

Marc O.

Vandaag op de Apollolaan te A'dam, een lichtgrijze V70R ter hoogte van Accenture. Anyone?
...The Nile isn't just a river in Africa...