Volvo in de film of op TV

Gestart door M a r c, 09-09-2005 15:20:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger

Voor de liefhebbers van de film New Kids: momenteel wordt New Kids Nitro opgenomen rondom Den Bosch/Schijndel/Maaskantje. Vandaag zijn ze naast de A2 bezig tussen afslag Schijndel en Veghel. Ik zie in de verte dat er een 850 station meedoet als politiewagen, misschien wel een oude KLPD 850, of speciaal geprepareerd voor de film..

Emhavee

Breaking Bad, briljante serie. Eigenaar van Pollos Hermanos rijd blauwe V70.

FGG

Ik zag gisteren in het programma "Sylvia's Secrets" dat de ouders van Sylvia een 850 hebben. Schijnbaar zijn de centjes echt op daar want de achterklep werd met een bezemsteel opengehouden, 50 euri voor een paar gasveren is teveel, schijnbaar. :eusa_doh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

In Mission Impossible 3 rijdt Ethan Hunt met een 850!

Overigens is er nog een gelijkaardig topic geloof ik.
Ook in "Keeping mum" komt er vaak een DOP 855 T-5 voorbij

irikro

Vandaag Red State (2011, Kevin Smith) gekeken. Daar komt een donkerblauwe 850 estate in voor die helaas flinke schade oploopt.

Luc

The Hulk was erop, daarin wordt een hele nette 740 Estate met uiteraard Amerikaanse koplampen aan gort gereden...
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342

Hadden ze die Hulk maar aan gort gereden.... ;D

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 18-11-2011 07:06:16
Hadden ze die Hulk maar aan gort gereden.... ;D

Dat probeerden ze met die Volvo te doen ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Zwarte 855 (T-5)R in Mixed Up op Ned3 nu als vervoermiddel van 1 van de personages.
Speciaal voor Arjen met beige interieur. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

C.punTeR

In de  reclamespot van de Rabobank meende ik in het stukje over "inflatabels" in de achtergrond een 855 CY tezien.

fpede

mijn oplettende oog heeft er ook een gevonden(of toch een stuk ervan!) en wel in aflevering 6 van seizoen 13 van topgear!

elianmars

Citaat van: fpede op 05-01-2012 23:08:18
mijn oplettende oog heeft er ook een gevonden(of toch een stuk ervan!) en wel in aflevering 6 van seizoen 13 van topgear!
http://users.telenet.be/francispede/foto's/850%20in%20tg.jpg

Mooie wallpaper!  8)

twintigV

Vorige week heb  ik de film Another Year van Mike Leigh gezien,
top film, top regisseur.
De 855 is de auto waarin de hoofdrolspelers(een ouder echtpaar) rijden, naar hun volkstuintje maar ook op de snelweg vanachter gefilmd, mooi.
Hij staat meestal keurig voor de deur.
Gr.

fpede

Citaat van: elianmars op 05-01-2012 23:14:25
Citaat van: fpede op 05-01-2012 23:08:18
mijn oplettende oog heeft er ook een gevonden(of toch een stuk ervan!) en wel in aflevering 6 van seizoen 13 van topgear!
http://users.telenet.be/francispede/foto's/850%20in%20tg.jpg

Mooie wallpaper!  8)

idd, ben nogal een scifi fan dusjah,...
:D

YoeriR

In the fresh prince of bell air rijdt in een aflevering in een silver grijze volle, type werd mij niet helemaal duidelijk, volgens mij 850