De handen maar weer eens uit de mouwen

Gestart door M a r c, 21-09-2005 10:02:48

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: MH op 23-09-2005 21:14:24
Citaat van: fearless op 23-09-2005 20:52:56
Zeg Marc, dit klinkt als een zeer mooi project. En zo'n Jap-style uitlaat zou ook wel leuk staan onder mijn auto.  ;D

Maare een C70 er bij ?? De 850 gaat toch wel mee naar Alsfeld ??  ;D

Uiteraard! Kunnen die Duitsers weer voelen aan de motorkap  ;D  ;D En kijken naar jouw wagen met die hele mooie 18" velgen die er dan op zitten.....  ;)

Precies, moet mijn auto maar weer bij jou op de stand.  ;)

Maar is die motorkap van echt carbon dan ?? En ik maar denken dat het folie is.  ::) ;D ;)

HaRdCoRe-WeZ

Weet je het zeker over die Jap-style einddemper?

M a r c

Hehe, effe een update: eindelijk is alles binnen.

Vrijdag viel de koppeling op de mat (BOEM)  ;D

Nu nog wat tijd vrijmaken om de 440 eerst weer even rijdbaar te maken voordat ik de 850 ga aanpakken.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

HaRdCoRe-WeZ

Ziet er goed uit Marc. Nu nog "ff" inbouwen...ben beniewd.

Johann

Welk type heb je nu dan? De SO133?

M a r c

info@europeantuning.nl

Johann

M a r c

owjee....  ??? Klink heeeeeel onheilspellend Johann  ;D

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: M a r c op 05-01-2006 23:31:54

Neh, gaat wel goed maar het is wel anders. Ik hoop alleen niet dat jij ook een rammel in het druklager krijgt.
Ik denk dat dat bij mij wel zal komen van de combinatie enkele massa wiel op een dubbele massa opzet.

Bij koud wegrijden hoor de plaat janken/piepen. Aangrijpen is heel direct. Slip op de koppeling is er vrijwel niet bij bij terugschakelen dus je moet echt toeren "matchen" maar toch heeft het wel z'n charme   8)

JosS70

Citaat van: Johann op 05-01-2006 23:57:55
Citaat van: M a r c op 05-01-2006 23:31:54

Neh, gaat wel goed maar het is wel anders. Ik hoop alleen niet dat jij ook een rammel in het druklager krijgt.
Ik denk dat dat bij mij wel zal komen van de combinatie enkele massa wiel op een dubbele massa opzet.

Bij koud wegrijden hoor de plaat janken/piepen. Aangrijpen is heel direct. Slip op de koppeling is er vrijwel niet bij bij terugschakelen dus je moet echt toeren "matchen" maar toch heeft het wel z'n charme   8)

Heb er nu al aardig wat mee gereden, maar ik hoor nog niets janken of piepen (alleen dan die hond van de buren ;D)

Ook geen rammel aanwezig! Maar wat niet is, kan nog komen.....

Maar voorlopig geen problemen  ;D

Ps Marc hoe staat het ermee???

M a r c

Tis lang geleden, maar door alle drukte eigenlijk nooit meer aan mijn eigen wagen toegekomen. Maar vandaag even flink de schouders eronder! Terwijl ene "TWR" zich aan het uitleven was op Jerommeke (polijsten, poetsen en uitdeuken) stond ik lekker aan mijn auto te sleutelen. Vandaag een nieuwe 18T gemonteerd, witte injectors (worden blauwe straks als de alu. intercooler en de Aquamist erop zit) en een 3" downpipe geinstalleerd. Morgen nog even software aanpassen en eindelijk komt ie dan weer eens een beetje goed van z'n plek  :D

info@europeantuning.nl

Eugene

Goed om te horen Marc :D

Het heeft idd erg lang geduurd, heb je die 18T power niet een beetje gemist?

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Ik vond de wagen met standaard downpipe en software-upgrade eigenlijk ook wel snel...  maar dit is toch wel weer even net wat lekkerder  ;D  En we zijn nog niet klaar  ;)

info@europeantuning.nl

M a r c

Nou vandaag weer lekker bezig geweest  :)  Gsm uit en antwoordapparaat erop en oude kleren aan. De aluminium intercooler zit er nu in. Kwam en-passant nog een kapotte verstraler tegen (huis zat los) en die meteen ook kunnen repareren. Nu morgen nog even de blauwe injectors monteren en de katloze downpipe wisselen voor eentje met racekat. Daar komt meteen exhaustwrap omheen om de warmte uit de motorruimte te houden en de flow te verbeteren. Meteen die lelijke claxons ook maar verhangen en blauwe Samco slangen gemonteerd. En dan kan Marco 'm weer eens gaan mappen over 2 weken  :laugh:

info@europeantuning.nl

JosS70