Wie kent deze T-5Rrrrr

Gestart door Emiel, 08-10-2005 01:26:14

Vorige topic - Volgende topic

Matti

Jammer dat de collega van Emiel het kennelijk niet aandurft. De auto is door mij en door mijn voorganger altijd stipt onderhouden bij de dealer. Er zitten geen "gaten" in de historie.

Mocht iemand van jullie interesse hebben dan zijn bij mij alle rekeningen vanaf april 2001 beschikbaar. Ik hoop toch eigenlijk wel dat hij "onder ons" blijft.

Remko

Ik heb ook in deze auto gereden vorige week nog.
Zou mijn Alfa 156 SW inruilen maar ik moest er teveel bijleggen.
Ze waren niet echt in voor onderhandelingen.
Prijs is nog steeds 9950,-
Ik heb nu maar een estate T5-R gekocht die is nieuwer, minder km, ook historie bekend en voor maar 250 euro prijsverschil. ;D

Matti

Inmiddels heb ik gezien dat "mijn" auto bij TvK is verkocht. Op 24 februari 2006 is het kenteken overgeschreven.

De laatste vraagprijs was 8.950,00.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet wie de nieuwe eigenaar is, wellicht ook een clublid?

Groeten, Matti

T W R 850

Ik ken de nieuwe eigenaar,Hij heeft mij een tijdje geleden gebeld voor mijn groene T-5R.
Ik heb hem daarna nog enkele keren gesproken en is sinds kort eigenaar van de cream yellow en is er zeer content mee.
Ik heb hem ook verteld over de club en overweegt nu ook lid te worden,als het goed is komt ie ook naar de elandproef.

Matti

Kijk da's prettig om te "horen". Ik begrijp in ieder geval dat ie (weer) in goede handen is.

Een clublidmaatschap hoort natuurlijk wel bij de auto.

Wellicht treffen we elkaar nog eens.

Erik

Ik zie dat ie "weer" te koop staat nu bij Snijders in Nieuw Vennep...

http://www.auto-snijders.nl/zshow.php?id=1080

Weet iemand hier meer van, waarom hij alweer te koop staat.. Volgens het forum is hij pas in maart dit jaar als laatst van eigenaar gewisseld..

Ja ik ben weer opzoek naar een 850, bloed kruipt waar het niet kruipen kan  ;D

elianmars

Citaat van: Erik op 29-12-2006 11:15:52
Ik zie dat ie "weer" te koop staat nu bij Snijders in Nieuw Vennep...

http://www.auto-snijders.nl/zshow.php?id=1080

Weet iemand hier meer van, waarom hij alweer te koop staat.. Volgens het forum is hij pas in maart dit jaar als laatst van eigenaar gewisseld..

Ja ik ben weer opzoek naar een 850, bloed kruipt waar het niet kruipen kan  ;D

Kijk hier op het forum eens bij de advertenties. De wagen van Rayman staat te koop. Ook een CY sedan.  ;)

Erik

Citaat van: elianmars op 29-12-2006 11:28:08
Kijk hier op het forum eens bij de advertenties. De wagen van Rayman staat te koop. Ook een CY sedan.  ;)

Had ik ook gezien ja :)  Ook een optie om eens naar te kijken.. Echter ben ik nog altijd huiverige om een auto van een particulier te kopen. Maar goed voor dat prijsverschil kan ik me wel war reparaties veroorloven  ;)

Clapton

Citaat van: Erik op 29-12-2006 13:31:11
Citaat van: elianmars op 29-12-2006 11:28:08

Had ik ook gezien ja :) Ook een optie om eens naar te kijken.. Echter ben ik nog altijd huiverige om een auto van een particulier te kopen. Maar goed voor dat prijsverschil kan ik me wel war reparaties veroorloven ;)

Dat is niet zo maar een particulier !, ik denk dat je misschien zelfs beter van hem kan kopen dan van een onbekende dealer of handelaar, lees de diverse topics maar.

Emiel

Dat is waar, wat Clapton zegt. Die ene T-5R heeft zowiezo wat kleurverschil op de rechterachter deur, daar zou ik over vallen. Die van Rayman is gewoon snaarstrak, en dan druk ik het nog netjes uit... ;D

Gmid

Ik durf die van Ray blind te kopen. Ik weet zeker dat deze auto technisch en cosmetisch in tien keer betere staat is dan een roffel bij een dealer.
Volvo C30 '12

rs

Ik sluit mij aan bij de vorige reacties, deze T5R is van harte aan te bevelen.
Zeer zorgvuldig mee omgegaan en sowieso prachtige auto.

Het is dat de parkeerplaats hier overvol raakt ;D

Johann

Aaanbieding is alleen nog deze week toch?  :o

Veel te goedkoop naar mijn mening. Mag wel minimaal 1000 tot 1500 meer opbrengen.

saffron

En zelfs de vorige eigenaar was
er heeeeeeeeel trots mee ;D
Hij had de auto nooit moeten verkopen :eusa_wall:

YaBB

M a r c

Citaat van: Johann op 29-12-2006 20:21:24
Aaanbieding is alleen nog deze week toch?  :o

Veel te goedkoop naar mijn mening. Mag wel minimaal 1000 tot 1500 meer opbrengen.

Helemaal mee eens! Voor degene die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten is de huidige vraagprijs al te hoog, maar een serieuze gegadigde die een mooie en goede T-5R zoekt wil ook wel 1000 meer betalen. Daarnaast worden de écht mooie T-5R'en steeds zeldzamer, dus mag die prijs best wat hoger.

Overigens schijnt de nieuwe eigenaar van de hele mooie ex T-5R van Roy Heitzer (die met 100K op de klok) deze aan de voorkant al in elkaar te hebben zitten...  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl