Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

De bestuurder met grijze snor zag er chirurg-achtig uit.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rjverbrugh

Vanochtend een DOP T-5R op de Schaapweg in Den Haag, sloeg af naar het Shellstation.

rjverbrugh

En vanmiddag rond 1 uur op de A15 een donkere C70 cabrio, oben ohne, vanaf Knp Valburg in de richting van Tiel. En daarna op de A12 voorbij de Meern rond half 2 een Saffron C70 ri van Gouda. Reed zelf in de DOP T-5R.

Sbv

Vandaag rond 14 op A12 tussen Gouda en Zoetermeer. Nautic blue v70r awd. TJ-VD-xx. Ik reed met grijze V70 classic je voorbij en heb nog even gezwaaid

Dionvr

Zilvergrijze 850 met r-bumper en caravan gespot op de a27 thv Meerkerk, zag er goed uit!

Silverarrow

Twee dagen achter elkaar (vandaag en gisteren) een DOP 855 R op de N18 gespot tussen 07:00 en 07:30 richting Eibergen-Groenlo.

Ook al meerdere keren een Saffron V70R vanuit omgev. Haaksbergen richting Enschede zien rijden (vrijwel altijd met een klein aanhangwagentje of een fietsendrager achterop).

Wouter1973

In Zutphen vandaag een bumperklevende antraciet kleurige V70R (N) (of is het N (R)?) bijna achterop gehad toen ik remde voor een auto van rechts. Op zich mooie auto, vanuit mijn achteruitkijkspiegel gezien. :-)

Ozzzz

Citaat van: Silverarrow op 28-07-2020 21:52:56
Twee dagen achter elkaar (vandaag en gisteren) een DOP 855 R op de N18 gespot tussen 07:00 en 07:30 richting Eibergen-Groenlo.

;D dat was ik... Ik rij de afgelopen 5 weken dagelijks op de N18 van Enschede naar Doetinchem voor m'n opleiding tot CNC-verspaner. Heb trouwens een T-5R en geen R maar dat terzijde. Die Saffron kom ik ook vaak tegen die gaat wel de andere kant op.

Taranis

Citaat van: Wouter1973 op 28-07-2020 21:59:31
In Zutphen vandaag een bumperklevende antraciet kleurige V70R (N) (of is het N (R)?) bijna achterop gehad toen ik remde voor een auto van rechts. Op zich mooie auto, vanuit mijn achteruitkijkspiegel gezien. :-)

Als ie meer afstand houdt, heeft ie zo'n oliewaas op z'n voorruit :eusa_whistle:

Silverarrow

Citaat van: Ozzzz op 29-07-2020 05:20:07
;D dat was ik... Ik rij de afgelopen 5 weken dagelijks op de N18 van Enschede naar Doetinchem voor m'n opleiding tot CNC-verspaner. Heb trouwens een T-5R en geen R maar dat terzijde. Die Saffron kom ik ook vaak tegen die gaat wel de andere kant op.

Zag vandaag inderdaad dat je er titans op hebt liggen. Vangrail blokkeerde eerder het zicht :angel: :eusa_shhh:. Mooie wagen!

Ozzzz

Citaat van: Silverarrow op 29-07-2020 21:33:33
Zag vandaag inderdaad dat je er titans op hebt liggen. Vangrail blokkeerde eerder het zicht :angel: :eusa_shhh:. Mooie wagen!

Was jij in die saffron die ik tegen kwam of in cognito?

Silverarrow

Ik reed in cognito in een zilverkleurige Clio estate.  :eusa_shifty:

Wouter1973

Prachte alter I 854 GLT, spierwit en in uitmuntende uiterlijke staat gespot in Escalles (F) op de camping. Duidelijk van een liefhebber. Iemand van hier?

elmarconi

Citaat van: Ozzzz op 29-07-2020 05:20:07
voor m'n opleiding tot CNC-verspaner.

Carriere-change?
--
Autogas Inside . . .