Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Tsja, mijn motor weegt nog geen 240 kilo en heeft 188pk, voor zo'n gewichtsverhouding heb je een heel serieuze sportwagen nodig (een veyron doet het in 7,3). Boven de 150 gaat het gebrek aan stroomlijn wel heel hard meetellen trouwens. Ik kweek hele dikke nekspieren en lange armen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

arjen850

Citaat van: Taranis op 28-11-2020 18:24:23
Gespot door een vriend bij 't Klompekot:

Wie is u? Naar verluid een nette wagen met het juiste interieur :D

Haha, ben ik het ook eens een keer eens met je😆

RickG

Gisteren een mooie dag gehad: een origineel Nederlandse DOP T-5R gezien met LS-**-** in de Thiemsbrug in Hengelo. En een bestickerde 850 die luid over de Oldenzaalsestraat reed.

Ik kan wa huuln... Rijd ik daar met mijn Yaris Hybrid :(

volvobug

Citaat van: RickG op 03-12-2020 08:34:10
Gisteren een mooie dag gehad: een origineel Nederlandse DOP T-5R gezien met LS-**-** in de Thiemsbrug in Hengelo. En een bestickerde 850 die luid over de Oldenzaalsestraat reed.

Doe dat dan ook niet ....  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

delarue

Citaat van: RickG op 03-12-2020 08:34:10

Is ook gewoon om te huul'n toch?!
Zal mien mede-tukker maar nich verder de gek an stek'n...
Good goan!
Fiat Cinquecento sleeper '93 - R.I.P.
Fiat Punto Mk2a 1.2 16v '03
Audi S3 8L Quattro '00
Fiat Panda 100HP '08
Vespa PK50s bobber '84

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

rjverbrugh

Wie reed er vanochtend 2x door de Lijsterlaan in Ermelo met een DOP T-5R? Kenteken begon met LR-R.-.. nogwat meen ik. Was met mijn broer het huis van mijn ouders aan het leeghalen (waar zij 45jr.  gewoond te hebben)

Jankooo

vanmiddag in Haren (Gn)

Chris

Gisteren rond 1530 op de A58 bij Rilland een saf C70 met 2 jongere heren erin. Namen voor mij de afslag Rilland/Tholen. Kenteken niet onthouden. Iemand van hier?

Ik was met de V60 T5.

Dionvr

Afgelopen woensdag een NBP V70R AWD in Klundert gespot ter hoogte van de huisarts / kluswijs. Iemand van hier? Stond achter wat hoog op zijn poten.

Maarten

Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Ries van de Zilverschuit

Vanmiddag in Woerden, S70, SR en nog wat, dacht ik. NBP, met twee dikke brulpijpen en een forumsticker. Net buiten de singel geparkeerd. Mooi ding.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Jeroentjuh

Gisteren reed ik in Brummen achter een 855 T-5R CY, volgens mij JS-nogwat. Op de winterwielen denk ik, Columba's.

Dionvr

Grijze S70 op de A16 richting breda, net voor de Drechttunnel ging je de rechter tunnelbuis in. Iemand van hier?