Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

cornelis-b

100% Peter ( Powerpete ) :D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rjverbrugh

Vanochtend op de A15 een haastige blauwe C70 cabrio 'oben ohne' bij Tiel ri Nijmegen. Ik ging op de tweewieler BMW eraf bij Echteld, omstreeks 09:45.

rjverbrugh

Aan de Kolk in Delft geparkeerd vanochtend, een Saffron V70R, kenteken met GN-..-.., zal dus wel niet van hier zijn... van de week maar eens kijken of ie er nog staat, vermoedelijk een ex-pat.

Snellebaksteen

Wie reed er gisteren van Harderwijk richting Harderhaven over de N302 in een rode 850R met dubbele auspuff en gele elandsticker op de voorschermen?

Ik was die D5 met veel te veel haast.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

RickG

Ik zag zojuist een mooie DOP 854R op de A1 tussen Hengelo Oost en Oldenzaal. Ik zwaaide. Waarschijnlijk viel ik wel op in mijn Toyota Yaris... :'(

Ik huul nog steeds.

Ik zag trouwens laatst ook mijn oude verrotte T-5R staan in Hengelo met kenteken 06-XB-XF. Ik was toen aan het fietsen
Leuker dan met de Yaris rijden. Nog even... In het voorjaar koop ik weer een 850 (T-5)R of V70R. Mooi vooruitzicht. Nog eem huul'n

Snellebaksteen

En ik kwam een CY 855 in Meeuwen tegen. Ik was op BMW motorfiets met zijspan.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

#33006
Tussen Blankenheim en Cochem (DLD). 427 850 R estate met aanhanger. :eusa_clap:

LHD als kenteken.

rjverbrugh

Beetje verlaat. Gisteren rond kwart voor 8 's avond een CY T-5R op de Brasserskade (Rijswijk?Delft) ter hoogte van Riva hotel en McD. Ik reed in de DOP met en bakkie. Kenteken van de gele banaan begon met JX-

ep_ha

Donderdag 26 augustus reed er een als politie auto vermomde v70 tdi voorbij, tegenover bibliotheek Bodegraven.
Ik had net mijn rode 850tdi links geparkeerd.

rjverbrugh

En vanochtend weer een gele banaan gespot op de Jan J. Ludenlaan (N271) komende uit de richting van snelweg A73. Je ging links af ri Malden. Kenteken met in het midden -LR-, dus import auto.

rjverbrugh

Vanmiddag rond 2 uur een CY T-5R, bij Delft-Noord, ter hoogte van  KFC, iets met RKF in het midden. Ik zat helaas in een Polo 86c, brandstofpomp halen voor de T-5R, die ging natuurlijk vanochtend stuk...

Dionvr

#33011
Mooie 850R op de parkeerplaats van 12GO Biking in Moordrecht. Kenteken met PSH

rjverbrugh

Vanochtend een Garnet Rode V70R op de parkeerplaats aan de Beersteeg in Zaltbommel. Dacht nog,ze hebben de mijne gejat, maar die stond netjes in de garage..

rjverbrugh

Zitten hier ook Belgen? Om 20u een hele mooie rode 850 sedan op de A13 bij Ypenburg in de ri zuid. Belgisch kenteken begon met een O (normaal een 1 toch). Is dat dan voor een oldtimer? Ik kwam vanaf de A4 met de T-5R, voegde niet in maar ging eraf gelijk af bij Delft-Noord.

cornelis-b

Vanmiddag in Maasbracht een mooie S70R in de kleur saffron, ik reed in die oude legergroene Ducato camper.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien