Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

rjverbrugh

een mooie originele  NL DOP T-5R bij een huis/bedrijf aan de dijk in Nieuwaal. Iemand van hier? Kenteken begint mt LR-

Jur-volvo850

Wie o wie is er op vakantie in ons prachtige dorpje Rheeze met een zwarte 855R?  ;D
Kenteken PP DJ **
Volvo 850 T5 Sedan | 1994 | 601 609 Rood

Duell

PP-DJ-94 dat was ik.
Het is daar altijd mooi.  Jammergenoeg geen boerengolf kunnen spelen  ;D

Dazzle

Vanochtend op de Bergsebaan richting Wouw, een rode 850 (denk T5 of misschien een of met een R. Zag t in een flits.....)
Stond geparkeerd. Kenteken volgens mij PR-ZJ.....   iemand van hier?

cornelis-b

Gister rond een uur of 5 op de A10 richting Zaanstad een hele mooie V70 saffron gespot.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rjverbrugh

Vandaag een V70 TDI DOP op de A12 ri Den Haag, je zwaaqide nog toen ik je inhaalde en daarna bij Total Bodegraven stond een nette witte 850 GLT, een vroege denk ik, kenteken begon met FN-B.-..

Jerra

Zaterdag op de S-bochten Rozendaal->Velp kwam mij een zilveren 850 sedan tegemoet, volgens mij een alter 1 want ik zag brede mistlampen, maar had wel de moderne t-5 spoiler met derde remlicht.
Ik reed je tegemoet in de DOP T-5R.
T-5R (855) - 2.0 - MT - Dark Olive Pearl - '95
780 - 2.8 - AT - Champagne Beige Metallic - '87

Sbv

Vanmiddag om 1745 een witte 850R sedan op parkeerplaats van de AH in Bodegraven. Ik was zelf met een witte(eh grijze inmiddels) V60

rjverbrugh

Gisteren even een kort rondje op de motorfiets gereden, en zag Delfgauw uitrijdend richting Pijnacker ergens langs de Delftsestraat een 850 CY op een erf staan, met zonder Titan velgen...

RickG

Vandaag een mooie zwarte 854 T-5R zien staan bij de Volvogarage in Denekamp. MT en weinig kilometers (even gespiekt). Zo zie je ze niet vaak meer.

rjverbrugh

#33040
Vandaag een (verlaagde?) zwarte V70R AWD met sonore brom uit de dubbele pijp op de A2 bij Everdingen om 17u ri Utrecht. Importkenteken beginnend met XJ-...-.
Je had het gas er goed op.

Sbv

afgelopen vrijdagmiddag rond 14 uur op de A2 tussen knooppunt Deil en Utrecht een Nautic Blue V70 RG-GS-?? dacht ik. Je had redelijk de gang erin. Bij passeren heb ik even duim opgestoken. Ik reed in witte V60

Lucas

Eerder vanmiddag een mooie donkerblauwe 850 met R bumper in Landgraaf. Ik stond stil om linksaf te slaan toen jr langs kwam, mooi ding!
'96 850 T-5

RickG

Heerlijk om bijna dagelijks een 854 CY T-5R te zien die tegen het eind van de middag richting Denekamp veurt. Goed bezig!

daanium

Vanmorgen werden we gevolgd van brunssum tot in amstenrade door een saffron C70 :D
die stond er heel erg netjes op! ongetwijfeld van een liefhebber ;)
wij waren in de Polestar
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]