Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Erik_M.

Afgelopen zaterdag 14/8 plm. 13.00 uur, een gele T5-R vanuit Den Haag, als eerste (pole position) bij de stoplichten in Wassenaar (Den Deyl) richting Leiden.

Ik stond richting Den Haag en kon door het overige verkeer geen kenteken lezen.

Groeten
eRik


BartT5R

Gisteren opstreeks 17h voor de eerste keer in Belgie een gele T-5R sedan gezien, in Wuustwezel, ik heb geen nummerplaat kunnen lezen, maar een forumstickertje zag ik niet.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

ed

Wustwezel? Daar hebben ze nog geen internet, dus kennen ze het volvo850 forum ook niet.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

s©ub@

wuustwezel heeft zeker wel internet hoor ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BartT5R

Citaat van: s©ub@ op 19-08-2004 14:46:38
wuustwezel heeft zeker wel internet hoor ;)

Ik denk het ook ;D, alhoewel, een gemeente waar al 30 jaar de zelfde burgemeester heerst loopt misschien wel wat achter.
Ofwel heeft Raf ze met zijn bandje een paar weken geleden wakker geschud en zijn ze nu massal op zoek naar een T-5R.
Ik wist trouwens niet dat er vlakleurige in België rondreden.
Ik heb zelfs nog maar  1 keer een zwarte T-5R gezien.  ???
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BenC70ES

#80
Mijn dealer heeft een gele 854 T-5R in zijn verzameling... ong. 10 000km op.  Half jaar geleden was het in Mechelen een tuningmeeting en op de parking stonden 2 gele T-5R's maar dan estate's beide met Belgische nummerplaat  :)

K heb er over de jaren nog wel enkele gezien, maar ik kan ze zeker op mijn 2 handen tellen  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

s©ub@



dan weet je ongeveer waar ze hebben gezeten ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BenC70ES

Dat komt van Marc zijn site hé, klopt niet helemaal maar geeft wel een idee ja, in België waren ze namelijk ook gewoon te koop...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

s©ub@

wel te koop maar ook verkocht? ;)
zijn misschien ollanders die in belgie zijn gaan wonen ;D (fiscaal aantrekkelijk en als je zo'n auto toen kon betalen was belgie inderdaad wel fiscaal aantrekkelijk)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BenC70ES

Die kans is natuurlijk wel groot  ;)  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BartT5R

#85
Citaat van: s©ub@ op 19-08-2004 20:22:39
wel te koop maar ook verkocht? ;)
zijn misschien ollanders die in belgie zijn gaan wonen ;D (fiscaal aantrekkelijk en als je zo'n auto toen kon betalen was belgie inderdaad wel fiscaal aantrekkelijk)
Denk niet dat de mijne door nenollaander is gekocht, er zat namelijk een Franstalige handleiding in ;D

Komt van een notaris uit Brussel.

Ik zal toch eens mailen met Volvocars Belgium om te vragen hoeveel er nu in Belgie zijn verkocht.

Ik dacht een dertigtal.

Stel dat de helft nog rijdt, dan is de kans klein dat je er een tegenkomst.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Raf

een neef van mij (en BenC70ES!) rijdt ook in een originele Belgische zwarte T-5R.
correctie: hij heeft er 1 maar rijdt er niet mee, te duur om in te schrijven?

Raf
De gustibus non disputandum est!

JCviggen

inschrijving is idd nog altijd niet goedkoop...

heb eergisteren BIV en verkeersbelasting betaald : 2100 EUR in totaal.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BartT5R

Bij mij was het 2400euro, was net verhoogd, ik had gerekend op 1200.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

JCviggen

De mijne is van 06/95...was net 108 maanden wat een paar honderd euro scheelde t.o.v <108 maanden :) Anders had ik ook een 2400 aan mijn been gehad.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"