"7 persoons" aanduiding ??

Gestart door MMB, 11-01-2006 21:22:08

Vorige topic - Volgende topic

MMB

In sommige advertenties van V70's staat soms de aan duiding V70 T-5 7 persoons.

Kan iemand me vertellen wat hiermee wordt bedoeld ? Met z'n 5-en op de achterbank lijkt me wat krap  ;D

Gr,
Marc

elianmars

Dan is er een bankje gemonteerd in de bagageruimte.

MMB

:o binnen 35 seconden een antwoord  :o

Kan dat bankje er dan ook uit of zit het er vast in gemonteerd. Ik hoef namelijk geen extra bankje.

elianmars

Dat is er gewoon uit te halen.

En voor een leuk bedrag nog te verkopen ook, want er zijn ook mensen die juist zo'n bankje zoeken  ;)

mehn

Citaat van: MMB op 11-01-2006 21:26:07
Kan dat bankje er dan ook uit of zit het er vast in gemonteerd. Ik hoef namelijk geen extra bankje.

Dat bankje zit onder de twee kleppen van de vloer gemonteerd. Klep open: bankje, klep dicht: vlakke vloer  ;)

KLIK
KLIK

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3

Als 'ie beige is wil ik 'm wel overnemen...

Eugene

Dus als je een extra bankje hebt, heb je een échte 5 deurs ;D

If it's not blown, it sucks...

MMB

Citaat van: Hen3 :·.·. op 11-01-2006 22:05:26

Als 'ie beige is wil ik 'm wel overnemen...

Ik heb 'em nog niet maar deze opmerking stond in een van de advertenties waar ik naar het kijken was.

Als ik er een koop met een extra bankje vinden jullie die wel in de te koop afdeling.  ;D

Bart GLT

Sommigen vinden dat extra bankje niet Volvo-veilig, omdat de laadruimte geen deel uitmaakt van de kooiconstructie. Met het oog op een aanrijding van achter moet je daar dus nooit gaan zitten...
Volvo forever!

Arne

Juist ja. Mijn oom heeft ook zo'n bankje in zijn 940 en ik zou er toch liever niet op zitten als er eentje 'per ongeluk' naar binnen komt schuiven via de achterklep. Want daar zitten wel je voeten...
1997 - V70 Classic 2.5 10v

elianmars

Citaat van: Arne op 12-01-2006 18:06:19
Juist ja. Mijn oom heeft ook zo'n bankje in zijn 940 en ik zou er toch liever niet op zitten als er eentje 'per ongeluk' naar binnen komt schuiven via de achterklep. Want daar zitten wel je voeten...

Ach.... als er eentje aan de zijkant binnen komt rijden hebben ze je ook te pakken.  ;)