Project Jerommeke

Gestart door YellowBanana, 11-05-2006 23:05:29

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Jesus  :o  30gr voorontsteking en in één streep naar de 7.000 tpm  :eusa_pray:

Bah wat lekkerrrrr  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Doen nog maar iets meer.. Komen we halverwege de ring nog harder voorbij..  ;D

Emiel

Gaat ie de Ring zien dan?

;D ;)

YellowBanana

Citaat van: Johann op 05-10-2006 22:10:31
Doen nog maar iets meer.. Komen we halverwege de ring nog harder voorbij..  ;D

:D

Nogmaals ik kan niet zo goed rondjes rijden op de "ring" als jullie. Maar Jerommeke is wel goed gelukt mag ik wel zeggen!  :o :o

M a r c

We hebben het hier gewoon over het vermogen wat Jerommeke nu uitspuugt en niet over de rijvaardigheden van de bestuurder toch? En dit is allemaal gerealiseerd in een paar maanden tijd (voor de hardware) en in een 1 (lange) dag mappen, testrijden, mappen....  sommigen hier doen er jaren over  ;)

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: Tom H. op 06-10-2006 00:02:27Nogmaals ik kan niet zo goed rondjes rijden op de "ring" als jullie. Maar Jerommeke is wel goed gelukt mag ik wel zeggen!  :o :o

Weten wij toch ook wel Tom.  ;) Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het resultaat.
Heb je nog de indruk dat het blok er moeite mee heeft?

En heb je nog voorzieningen voor als het water op is?

Johann

Citaat van: M a r c op 06-10-2006 00:06:17sommigen hier doen er jaren over  ;)

We zijn niet allemaal leverancier Marc..  ;)

YellowBanana

Citaat van: Johann op 06-10-2006 09:19:36
Citaat van: Tom H. op 06-10-2006 00:02:27Nogmaals ik kan niet zo goed rondjes rijden op de "ring" als jullie. Maar Jerommeke is wel goed gelukt mag ik wel zeggen!  :o :o

Weten wij toch ook wel Tom.  ;) Ben wel heel erg nieuwsgierig naar het resultaat.
Heb je nog de indruk dat het blok er moeite mee heeft?

En heb je nog voorzieningen voor als het water op is?

Blok geeft geen kick, en lijkt alleen maar te smullen van het vermogen dat ie geeft. Het lijkt alsof het totaal geen moeite kost...  :D Olieverbruik ook minimaal volgens mij maar dat moet ik vandaag nog even checken. Benzineverbruik heeft ie wel  ;D

Als water op raakt dan stopt iig de waterpomp zodat deze niet stukloopt. Krijg een duidelijk signaal als water laag is (dus nog niet op!) zodat ik kan bijvullen. Theoretisch als het water niet geinjecteerd zou worden dan treden de pingelsensoren in werking en wordt de ontsteking aangepast zoals normaal gesproken het geval zou zijn.

Al met al een goed resultaat, op naar de rollenbank!  :eusa_dance:

M a r c

Citaat van: Johann op 06-10-2006 09:20:07
Citaat van: M a r c op 06-10-2006 00:06:17sommigen hier doen er jaren over  ;)

We zijn niet allemaal leverancier Marc..  ;)

Dát bedoel ik niet Johann. Wellicht een beetje onduidelijk uitgedrukt mijnerzijds. Maar 'what ever'.  Gisteren waren we denk ik zó enthousiast over het resultaat dat we stijf stonden van de adrenaline  ;D

info@europeantuning.nl

YellowBanana

Citaat van: Emiel op 05-10-2006 22:18:24
Gaat ie de Ring zien dan?

;D ;)

Natuurlijk gaat ie de ring zien. Daar had je toch niet aan getwijfeld? Jullie mogen me dan inhalen. Afgesproken?  ;)

Johann

Emiel

Citaat van: Tom H. op 06-10-2006 10:07:42
Natuurlijk gaat ie de ring zien. Daar had je toch niet aan getwijfeld? Jullie mogen me dan inhalen. Afgesproken?  ;)

:eusa_dance:

;D

M a r c

Ik denk alleen niet aanstaande zondag Tom?  Aangezien we hier nu alletwee als een paar zombie's op de stoel zitten.... (érg lange nachten deze week  :eusa_shifty: )  Next time we will be there!  Lijkt me leuk  :)  Wellicht dat Johann nog maar eens een rondje in zijn voormalige brick moet doen  ;)

info@europeantuning.nl

Johann

Kom nou maar gewoon. Kunnen jullie slapen, gaan wij wel rijden..  :eusa_dance:

M a r c

Citaat van: Johann op 06-10-2006 12:51:43
Kom nou maar gewoon. Kunnen jullie slapen, gaan wij wel rijden..  :eusa_dance:

:eusa_hand: Kost me een echtscheiding denk ik... Yvette heeft me de hele week nog niet gezien, ik schoof meestal pas ná 2.00 uur mijn bedje in.  :-\

info@europeantuning.nl