Trager vooral boven 100 km/h

Gestart door onnaj, 25-07-2006 14:45:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

onnaj

Ik heb de luchtweger even los gehaald maar dan komt ie helemaal nie meer van zijn plek af....en ik maar denken dat ik een luchtmassemeter had???? Of zit die dan nog ergens anders? Ik weet dat er wel degelijk verschil zit tussen beide.


onnaj

Gisteren even getest van 80-120km/h in 4....10 sec....pff een eeuwigheid, vandaag op t snelste ietsjes meer dan 7 sec. Ook 1 x gehad dat t weer ruim 8, bijna 9 sec duurde.

Waar zou zoiets aan kunnen liggen. Een turbo doet t lijkt me of doet t nie.
Zou er een klep op de turbo niet goed zijn of zo? De vaccuumslang van de egr klept zit dicht dus de egr klep is uitgeschakeld.

Ik weet nie meer waar ik t zoeken moet :(

Wie helpt me......

Jeroentjuh

Misschien eens een bezoekje aan de dealer brengen......

onnaj

Ik snap ook wel dat de dealer het eerder zal vinden, maar volgens mij is het forum ook bedoeld voor dergelijke vragen anders zouden we het beter meteen op kunnen heffen toch???

Zoals je zelf wel begrijpt zullen de meeste dealers dit niet voor weinig doen!

Jeroentjuh

Citaat van: onnaj op 05-08-2006 14:01:57
Ik snap ook wel dat de dealer het eerder zal vinden, maar volgens mij is het forum ook bedoeld voor dergelijke vragen anders zouden we het beter meteen op kunnen heffen toch???

Zoals je zelf wel begrijpt zullen de meeste dealers dit niet voor weinig doen!

Maar om nou zolang door te rijden met een motor die niet lekker loopt lijkt me ook niet echt goed..... ;)

coolyo0o

is er al bekent wat het probleem was, ik heb eeb beetje dezelfde symptomen
rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

onnaj

t blijkt toch vooral een gevoelsmatige kwestie te zijn. Ik heb hem vergeleken met optrekken met bijvoorbeeld een Civic 2.2 i-ctdi en die is in de 5 in t begin iets sneller maar later ook niet meer en haal ik hem in. Tis meer een kwestie van gewenning en ook verwenning denk ik :D. Hij haalde laatst nog 210 op de gps dus t motor is nog een zonnetje

Ben benieuwd hoe mijn nieuwe 2.5T aanvoelt boven de 100....

tdidude

Je bent toch paar maanden geleden van powerbox naar Rica toegegaan.. dat ding moet toch als de brandweer lopen? of ben je al zover gewend dat je meer wil ?  ???
5 cilinders is meer dan 4

onnaj

Loopt ook als de brandweer maar ik kwam een 2.5T tegen precies zoals ik hem wilde hebben! Nu woon ik nog even thuis dus nu kan t nog :D