Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mevita

Mijn 850 kan er ook weer een jaartje tegen na vervangen ashoes en is goedgekeurd tot 2-5-2012, eveneens een andere startmotor erin gezet en start weer als vanouds was wel geen leuk klusje om te doen,

gr mevita

0507880

Gisteren afkeurd   :(

LV stuurkogel aanvervanging en handrem rechts kapot  wordt maandag gemaakt.
en weer maar me eigen onderhoud beurtje geven :P

rspddcnl

Weer een jaartje APK.

- achteras rubbers vervangen rechts en links plus diverse bouten en moeren.
- Stabilisatorstang achter vervangen.
- Uitlijnen.
- Handrem afgesteld.
- 2xruitewisser voor
- Zomer bandjes er weer onder
- 350,- euries

Groetjes rene.

Eric

Die van mij ook weer goed gekeurd! Geen centje pijn maar had ik eigenlijk ook niet verwacht.

Dagje vrij genomen dus gelijk maar even distributieriem, spanners, alle filters, olie en koelvloeistof met waterpomp.
Lekker dagje sleutelen! Eindelijk weer eens dag echt werk gedaan  ::)
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Kali-Integrali

Yes, weer een jaartje erbij :D

Remblokken achter moeten volgend jaar wel, maar nog geen officieel advies.
Mistlamp RV deed het niet, lampje vervangen, geen resultaat. Dan maar de stekker van LV eruit ;)  (wel weer wat uitzoekwerk te doen)

Schokbrekers voor zijn helemaal op, alleen dat hebben zij niet gezien. Als het niet lekt maakt het voor de APK ook niet uit volgens mij. Schokbrekers laat ik volgende week sowieso doen.

Helemaal blij!

Gr-Martijn

JustGurt

En ook de rooie van mij weer een jaartje erbij gekregen, wat remfutuliteiten en kenteken lampje, 50 euro totaal kan nooit veel geweest zijn, zolang ze maar op een rollerbank gekeurd wordt blijft het abs lampje uit  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_boohoo:

heutink

 ???
ze ?
volgens het Volvo-logo zijn het hij's
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

JustGurt

Zolang ze snort is het een ZE

GeertG

Volgens een deskundige komt er groen licht na een tweetal herstelpunten vandaag.
Dus preventief voordat ie afgekeurd zou worden........... ;)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Jack v

maandag 10 uur mag ze er voor :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

Citaat van: JustGurt op 25-05-2011 18:46:07
En ook de rooie van mij weer een jaartje erbij gekregen, wat remfutuliteiten en kenteken lampje, 50 euro totaal kan nooit veel geweest zijn, zolang ze maar op een rollerbank gekeurd wordt blijft het abs lampje uit  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_boohoo:

Rollerbank ???, mijn garage heeft niet eens een ding om remmen te meten  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Justin-850

Citaat van: daytonawim op 26-05-2011 16:57:23
Citaat van: JustGurt op 25-05-2011 18:46:07
En ook de rooie van mij weer een jaartje erbij gekregen, wat remfutuliteiten en kenteken lampje, 50 euro totaal kan nooit veel geweest zijn, zolang ze maar op een rollerbank gekeurd wordt blijft het abs lampje uit  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_boohoo:

Rollerbank ???, mijn garage heeft niet eens een ding om remmen te meten  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

De mijne ook niet, maar die garages die dat niet hebben meten de remvertraging met een deceleratiemeter ;)

GeertG

Citaat van: GeertG op 26-05-2011 09:02:31
Volgens een deskundige komt er groen licht na een tweetal herstelpunten vandaag.
Dus preventief voordat ie afgekeurd zou worden........... ;)

Wel een aandachtspuntje (remklauwen) maar op papier weer goed tot 7 juni 2012  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rogerV701998


francois

geen probleem weer een jaar voor uit




grfr