Mini-meeting A4 Herfstmeeting

Gestart door @®-, 03-09-2006 13:56:22

Vorige topic - Volgende topic

johan283

Als het geplande onderhoud op tijd klaar is dan kom ik ook......  ;D

@®-

Citaat van: MarcoV op 22-10-2006 15:27:47
Sorry jongens, wordt morgen geopereerd aan een dubbele liesbreuk, zal dus even twee weken rustig aan moeten doen :(
Volgende keer maar weer,

MArcoV
Beterschap toegewenst.

The Duck

Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

Rijns_t5r

8)als het een beetje meezit ben ik ook van de partij  ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

@®-

Hou er rekening mee dat de klok een uur terug gaat.

devince

Kom wel even langs a.s. zondag met de Grijze S70
Is er trouwens iemand met een 2.5 20V van de partij met een Ferrita uitlaat?
Ben nl zeer benieuw naar de sound!
Tot zondag allemaal
gr Vince

Racingbrick

Als je toch in de buurt bent, kan je overwegen er voor of er na hier even de auto te wassen.
Vorige week geopend, het ding zou goed moeten werken, zonder krassen...

en de aanbiedingsprijs is 2 euri voor het duurste programma, met teflon behandeling..

Ik heb er geen aandelen in hoor, ik werk daar in de buurt, zodoende weet ik het..

http://www.autowas-h2o.nl/

Gmid

Niet doen......  ;D

Gewoon met de hand wassen.. 2 of meer emmers.. liefst een grid guard. Heel, heel, heel veel water. En een speciale washandschoen.. geen spons....

:angel:
Volvo C30 '12

Racingbrick

Nee, jij begrijpt het niet... zij wassen de wagen voor je.... ;D

@®-

Dit is de enige wasstraat waar ik wel eens kom om mijn auto te wassen (vooral 1x na de winter, om de pekelbende van de onderkant te krijgen).

Deze krast echt niet maar je betaald er ook wel voor, maar als je klaar bent ziet de auto er ook uit of je de auto gepoetst hebt (moet je wel het duurste programma nemen)

HJ850

Citaat van: devince op 27-10-2006 14:50:15
Kom wel even langs a.s. zondag met de Grijze S70
Is er trouwens iemand met een 2.5 20V van de partij met een Ferrita uitlaat?
Ben nl zeer benieuw naar de sound!
Tot zondag allemaal
gr Vince

Ik kom langs en heb een GLT met Ferrita uitlaat. Ook nog wel een open sport luchtfilter, dat geeft nog wel een iets andere klank dan alleen Ferrita. Kan niet missen, het is een volvo 850  ;D   :P
OK, Dark forrest green sedan, 1992 met creme leer bekleding.

Hajo

HJ850

Citaat van: Racingbrick op 27-10-2006 16:32:49
Als je toch in de buurt bent, kan je overwegen en de aanbiedingsprijs is 2 euri voor het duurste programma, met teflon behandeling..

Ik ben tegenwoordig ook van het met de hand wassen (wel vreselijk burgelijk voel ik mij dan  :-[), maar deze ga ik zondag wel proberen, dus iets van 12:15 daar. Stuk goedkoper dan Loogman, waar ik voorheen wel eens naar toe ging.
En inderdaad, in winter bodem schoonmaken, dat lukt mij niet met emmer en lastig met hogedrukspuit in de zelfwasbox.

Ingrid

Citaat van: HJ850 op 27-10-2006 22:52:54
Citaat van: Racingbrick op 27-10-2006 16:32:49
Als je toch in de buurt bent, kan je overwegen en de aanbiedingsprijs is 2 euri voor het duurste programma, met teflon behandeling..
Ik ben tegenwoordig ook van het met de hand wassen (wel vreselijk burgelijk voel ik mij dan  :-[), maar deze ga ik zondag wel proberen, dus iets van 12:15 daar. Stuk goedkoper dan Loogman, waar ik voorheen wel eens naar toe ging.
En inderdaad, in winter bodem schoonmaken, dat lukt mij niet met emmer en lastig met hogedrukspuit in de zelfwasbox.
Hee Knoet moet ook nog gewassen worden, ik ben er ook zo rond 12.15 uur. Wel zo gezellig, soort van mini-poetsdag zeg maar.
Volvo is a girls best friend...

ief

Het ziet er naar uit dat ik het toch ga redden om er ook te zijn.... :eusa_pray:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Turbobiker

Citaat van: Ingrid op 28-10-2006 09:12:30
Hee Knoet moet ook nog gewassen worden, ik ben er ook zo rond 12.15 uur. Wel zo gezellig, soort van mini-poetsdag zeg maar.

Citaat van: HJ850 op 27-10-2006 22:52:54

De meeting begint pas om 13.00... Kan me niet voorstellen dat je 45 minuten in die wasstraat mag staan voor 2 euro ::)
De Tussenpaus