Ik hier?

Gestart door Michel850, 19-12-2006 23:01:32

Vorige topic - Volgende topic

MaxieS70

Welkom op dit mooie forum!  :eusa_clap:

Deze man heeft nog een mooi setje achterlichten van een V70 liggen, misschien interessant?

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volvo/68636662-diversen-onderdelen-volvo-v70-portieren-achterklep-enz.html?

Veel plezier met je roffel!

Michel850

Éven een update :P

Rij nu sinds een week in de Roffel en  :eusa_whistle: :angel:
Het is dus echt waar wat er beweert wordt wat een fijne wagen,
En wat denk je, tijdens het doorbladeren van de boekjes vond ik een enveloppe met alle onderhoudsrekeningen tot en met de grote beurt van afgelopen jaar,
dit deed mij erg goed, vooral omdat ik las dat eigenlijk alle eventuele probleemgevallen al verholpen zijn (lees keerring, koppeling, draagarmen, distributieriem)

Nu lees ik allerlei verhaaltjes over hoe lekker vlot ze zijn, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat ik nu in tegenstelling tot met mijn vorige auto (307 break), wel rustig rij en er ook echt van geniet, (ok af en toe ff lekker doortrappen hoort er ook bij ;D), eeehhhhmm en dat ik dan ook zie dat ie in z'n 5 bij 80 km p/uur maar 1 op 20 loopt volgens de boardcomp. dus wie zei ook al weer dat ze wel wat lusten??? :angel:

Claudia

In z'n 5 bij 80 km/u?!!!!

Ga dan met de bus, joh!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ron850tdi

Citaat van: Claudia op 02-02-2007 21:28:53

Ga dan met de bus, joh!

Qua snelheid & gangwissel mee eens, Clau .... maarrrr - rijdt er wel een bus op Mies zn route??

Misha

Citaat van: Michel850 op 02-02-2007 21:24:01
... wel rustig rij en er ook echt van geniet,
Hans zou er trots op zijn ! :angel:

Citaat van: Michel850 op 02-02-2007 21:24:01
eeehhhhmm en dat ik dan ook zie dat ie in z'n 5 bij 80 km p/uur maar 1 op 20 loopt volgens de boardcomp. dus wie zei ook al weer dat ze wel wat lusten??? :angel:
Ik heb een corsa gehad (1200) en mijn S70: over het stuk naar mijn werk en terug (gemengd traject) liep de S70 met een beetje moeite zuiniger (1:13,3) dan de Corsa (1:12,5) !

Vooral acceleratie met deze auto's kost brandstof, toeren valt erg mee.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Michel850

Citeer
Citaat van: Claudia op 02-02-2007 21:28:53

Ga dan met de bus, joh!

Ik dacht dat ik die gekocht had met dat extra kinderzitje achterin :eusa_doh:

Claudia

;D

Gas geven met dat ding!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ron850tdi

Citaat van: Claudia op 02-02-2007 21:40:33
;D

Gas geven met dat ding!

;D

En een beetje dóórrijden en niet van dat (*^%$ gesukkel!!!  >:( :angel:

Michel850

He laat me nou,
als ik afgemat van m'n werk kom en lekker naar huis toe wil sukkelen who care's trouwens ik kan ook 80 in z'n 2 gaan rijden, klinkt wel lekker in ieder geval

oja het is op een 70 km weg dus ben al in overtreding :police: :eusa_naughty: