nieuw lid

Gestart door 940/850, 13-01-2007 18:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FGG

Citaat van: 940/850 op 21-01-2007 19:17:05
Naar hoeveel toeren trekken jullie door?
Ben ik misschien te voorzichtig

Vanaf 4000 wordt 't interessant. Alles daaronder is gewoon om van A naar B te komen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Citaat van: 940/850 op 21-01-2007 19:17:05
het is een 2.0i met 10 klepperdekleppen.Ik word gek van deze auto ik ben 55 jaar heb
meer dan 40 auto s gehad en met deze auto ga je voor je plezier rijden.
Deze 850 vraagt toch een wat pittiger rijstijl je voelt dat hij wat hoger op toeren het reuze naar zijn zin heeft.
Met de 940 kwam ik nooit boven de 3000 toeren maar de 850 trek ik naar de 4000
toeren, vindt hij lekker.
Naar hoeveel toeren trekken jullie door?
Ben ik misschien te voorzichtig

Je bent zeker te voorzichtig. Trek eens door naar 6000 toeren, dan ga je het beleven ;D (dat kan veilig, limiet ligt op 6500 (?) toeren en zolang je het niet in zijn één doet heeft de toerenbegrenzer alle tijd om in te grijpen als het toch mis dreigt te gaan.
De Tussenpaus

Niek

Als ik gewoon rustig rij schakel ik vaak tussen de 2500 en 3000 toeren. Regelmatig trek ik hem een keer verder door, en een lekker geluid dat ie dan maakt ;D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

thuur

Volgens mij staat in het boekje dat de cijfers in het rode gebied niet continu gebruikt mogen worden. Geen probleem toch? :angel:


Wel de motor warm rijden... ;)


Gr 8)

breakman

in de gewone rijstijl hou ik hem ook redelijk rustig maar soms mag je hem wel wat laten doortrekken 5000-6000 rpm maar een 2.5 kan dit wat beter verdragen dan een 2.0 dus ik zou er geen gewoonte van maken en rustig bij die 4000 rpm blijven daar voelt een 2.0 zich prima denk ik !

BenC70ES

Citaat van: breakman op 21-01-2007 23:28:39...maar een 2.5 kan dit wat beter verdragen dan een 2.0 dus ik zou er geen gewoonte van maken en rustig bij die 4000 rpm blijven daar voelt een 2.0 zich prima denk ik !

Een 2 liter klimt juist makkelijker in toeren door zijn kortere slag  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

940/850

ik lees dat iemand zijn cat heeft vervangen door een pijp wat voor invloed heeftdat?