Lampje vervangen in "infoknop" hoe??

Gestart door v70classic2000, 03-04-2006 23:00:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

groen V70

hey  bedankt !!!!!!!!!!!!!

na het lezen van deze info ook maar eens gaan kijken bij mijn roffel, ook hier zijn de lampjes kapot.
gelijk de schakelaar er maar uitgehaald, opengemaakt en jawel een heel klein fittingje met 3mm bulpje.
gelukkig had ik nog 2 bulpjes liggen van 3mm x 6,5 mm ze zijn iets groter maar die ruimte heb je makkelijk.
gelijk nog een schakelaar lampje vervangen

maar nu rijst bij mij de vraag   waar zitten allemaal lampjes achter, hoeveel zijn het dan dus totaal
dan ga ik vandeweek een sloot van die lampjes halen volgens mij waren deze lampjes 25 cent en allemaal eens vervangen.

dus wie weet hoeveel van deze lampjes in het dachbord zitten ?????
I have my Dream


thuur

1 lampje per schakelaar (m.u.v. dimmer), hoeveel opties jij hebt kan ik helaas niet zien in mijn glazen bol. Behalve de alarmlichtschakelaar, daar zitten er 2 in, maar die achter de knop zelf doet het bijna altijd nog.


Gr 8)

haasje

Je lampschakelaar heeft er ook 2

groen V70

oke bedankt in de lamp schakelaar branden er 2 als ik het licht aan zet alleen voor stads licht brand er geen, hoort dat ?? of is daar toch een lampje kapot.
I have my Dream


Domaso

#49
Citaat van: thuur op 05-09-2009 19:12:31
1 lampje per schakelaar (m.u.v. dimmer), hoeveel opties jij hebt kan ik helaas niet zien in mijn glazen bol. Behalve de alarmlichtschakelaar, daar zitten er 2 in, maar die achter de knop zelf doet het bijna altijd nog.


Gr 8)

In de dimmer zit ook 'n lampje.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Citaat van: Domaso op 16-10-2009 14:48:57
Citaat van: thuur op 05-09-2009 19:12:31
1 lampje per schakelaar (m.u.v. dimmer), hoeveel opties jij hebt kan ik helaas niet zien in mijn glazen bol. Behalve de alarmlichtschakelaar, daar zitten er 2 in, maar die achter de knop zelf doet het bijna altijd nog.

In de dimmer zit ook 'n lamoje.

Heb je daar een foto van?


Gr ???

Domaso

ff 'n phonepic gemaakt



edit: moet dus 'n kort lampje in.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

thuur

Ik zat aan de dimmer van de 850 te denken ;D


Gr :eusa_doh:

Superskunkie

#53
miss nog een tip ;)  :

ALs je het witte stukje wegsnijdt, gebruik daar dan een vlijmscherp stanleymes bij, en maak het puntje van de stanleymes heet met een aansteker. Dat snij je er zo doorheen, kijk wel uit dat je de printplaat niet raakt!

Overgens de lampjes kun je ook kopen op www.conrad.nl Heb ik ook gedaan.

De volgende zoekterm gebruiken: Micro gloeilamp transparant

Uiteraard is het dan het transparante lampje

Tonnie

Henida

weet iemand hoeveel watt de kleine lampjes van de schakelaars zijn??
Gr. Frans

rogerV701998


Maarten75

ik lees net weer dat jullie het over VADIS hebben. Wat is dat, ik heb deze term ook als elders op het forum zien staan toen het geloof ik over gereedschap ging.

tackle

vadis is het computersysteem van volvo. Staan alle nummers in.

mevita

Citaat van: foeksiefoeks op 24-10-2009 20:40:52
miss nog een tip ;)  :

ALs je het witte stukje wegsnijdt, gebruik daar dan een vlijmscherp stanleymes bij, en maak het puntje van de stanleymes heet met een aansteker. Dat snij je er zo doorheen, kijk wel uit dat je de printplaat niet raakt!

Overgens de lampjes kun je ook kopen op www.conrad.nl Heb ik ook gedaan.

De volgende zoekterm gebruiken: Micro gloeilamp transparant

Uiteraard is het dan het transparante lampje


Ik heb ook deze week geprobeerd lampje te verwisselen, ik kan een slag draaien en hij is los maar het voetje blijft achter dat plaatje hangen. ik snap het niet helemaal met een hoekje eruitsnijden, kan iemd dat een beetje verduidelijken eventueel aan hand van afb. kun je dan dat plaatje omhoogwippen zodat het lampje eronderuit kan ,

gr mevita

francois

gewoon stukje weg snijden en je lampje valt er uit

(pas op met je vingers) ;D

gr fr