Update V70 T5

Gestart door M@urice, 12-02-2007 17:31:32

Vorige topic - Volgende topic

M@urice

particulier heb sowieso geen zin in, ondanks dat de prijzen wat lager liggen.

Volvo van der Horst - Boerdonk / Veghel
Paashuis Automobielen - Lichtenvoorde

deze 2 kom ik tegen op internet, waar eventueel m'n voorkeur naar uit zou gaan om een keertje te gaan kijken.

Iemand ervaring mee met deze garages? Of zijn het handelaren?

Turbobiker

Paashuis heeft verdacht lage kilometerstanden...

(stond vandaag iets op NU.nl) ::)

Let daar dus wel op bij handelaren...
De Tussenpaus

reneetje

Citaat van: M@urice op 12-02-2007 20:56:10
particulier heb sowieso geen zin in, ondanks dat de prijzen wat lager liggen.

Volvo van der Horst - Boerdonk / Veghel
Paashuis Automobielen - Lichtenvoorde

deze 2 kom ik tegen op internet, waar eventueel m'n voorkeur naar uit zou gaan om een keertje te gaan kijken.

Iemand ervaring mee met deze garages? Of zijn het handelaren?

Welke garage is geen handelaar dan? ??? ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Niek

Welkom en succes met je zoektocht naar een roffel.
Denk persoonlijk ook dat je met een 2,5 20V ook heel goed uit de voeten kunt, als je zoals je zegt geen hardrijder maar een cruiser bent ;)
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Vlugge Japie

Welkom M@urice.

Ik heb zelf mijn 850 particulier gekocht. Eigenlijk al mijn auto's zijn uit de particuliere markt afkomstig. Ik heb het idee dat als je tijd hebt om meerdere auto's te bekijken (en dus een goed vergelijk kan maken) je een auto zo goedkoper kan vinden. De besparing kan je dan gebruiken om de eventuele niet eerder gevonden problemen te repareren.
Het blijft ook een deel "geluk" maar wie zegt dat er geen problemen kunnen komen na de 3 maanden geboden garantie van een handelaar?

btw
Heb van goede bron vernomen dat www.hennes-automobielen.com een goede liefheber/handelaar is. Mijn 850 komt hier ook vandaan (voordat ik hem kocht via Marktplaats)
Volvo 855 2.0 T5 > Citroën XM 3.0 V6 > Citroën XM 2.0 > Peugeot 205 1.9 GTI > Alfa Romeo 75 3.0 V6 > Alfa Romeo 75 2.0 TS > VW Polo 1.1

M@urice

Ik kon niet wachten tot de zomer, dus ik heb vandaag de knoop doorgehakt en m'n Primera ingeruild op deze V70 T5.
Bouwjaar ' 97
154000 km

Over een 2 weken kan ik 'm ophalen en dan een afspraak maken met Mesman in Son om LPG in te laten bouwen. Ben er vandaag langs geweest maar was helaas niet geopend.
Ik ga ervan uit dat het geen probleem zal zijn om G3 / onderbouw in te laten bouwen.

gr

elianmars

Mooie wagen!!!

Gefeliciteerd met de aankoop!  :eusa_clap:

V70geRwin

Ziet er goed uit en fijne km stand  ;D
Mesman bouwt er zo lpg in en tegenwoordig bruto 60 liter ipv het reservewiel.

Das andere koek dan een primera  8)

gr,
Gerwin

Taranis

Citaat van: reneetje op 12-02-2007 21:03:06
Welke garage is geen handelaar dan? ??? ::)

'mijn' universele garage verkoopt anders alleen diensten, en geen losse producten. Handelt niet in auto's, verkoopt geen losse onderdelen, puur onderhoud en reparaties... dus in de strikte zin is het geen handelaar :)

On-topic: mooie wagen! Veel plezier ermee... wel een stukkie anders dan een Primera ;)

breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !!!

erg mooie wagen zit nog strak in de lak en het interieur is ook erg proper ! wat me voor het eerst opvalt en is dat een T5 geen turbometertje heeft in vergelijking met een T-5 ! Jammer !!!  :-\

Toch een super wagen en van een upgrade gesproken ( nissan -------> V70 T5)

veel rijplezier !  8)

Turbobiker

Strakke wagen Maurice!

En is het met dat turbometertje niet zo dat die in automaten niet gemonteerd zit?
De Tussenpaus

Clapton

Citaat van: Turbobiker op 26-02-2007 19:07:57
Strakke wagen Maurice!

En is het met dat turbometertje niet zo dat die in automaten niet gemonteerd zit?

toch wel, in onze T5, oh oppassen,.....  :eusa_wall: ik zeg onze ,terwijl de auto van mijn vrouw is, je wordt anders zo snel afgerekent,  :eusa_whistle: zit en een automaat en een turbometertje.  ;D

Tuurlijk, lekker bijdehand gaan zitten doen is een V70 GEEN 850, sukkel  :eusa_wall: :eusa_wall:  voor het geval dat ik verkeerd begrepen wordt, ik geef commentaar op mijn eigen commentaar !

mehn

Citaat van: Turbobiker op 26-02-2007 19:07:57

In een V70 zit nooit een turbodruk meter. In de 850 2.5T ook niet trouwens.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M@urice

vandaag Mesman gebeld, is geen probleem om LGP in te bouwen. Als je een afspraak maakt, kan het binnen 3 weken.

Hij vroeg nog hoe ik aan zijn adres kwam.......uitgelegd dat ik hier op dit forum goede berichten over hem hoorde. Hij moest wel lachen.

Ik zou zeggen: laat maar komen die auto  :eusa_dance:

Niek

Gefeliciteerd met de aankoop! Mooie auto hoor!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70