De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

nou .. dan maar s ff goed geluid maken he?


Duell

nou dan gooi ik er wel een paar van deze tegen aan anders kan ik niet slapen

viking_in_shorts


mitsupiet

SSSSSSSSST; ik schrik er wakker van. :eusa_shhh:

Te hard geschrobt.......

viking_in_shorts

Citaat van: mitsupiet op 28-07-2007 02:30:49
SSSSSSSSST; ik schrik er wakker van. :eusa_shhh:

Waarvan? die trillende airbags van je?

wuilus64

Vandaag  (eigenlijk dus gisteren.. :(  ) met z'n vijfen naar Köln geweest , op zoek naar koopjes bij de Music-store, een mega-muziekwinkel in hartje stad,daarna de stad in om ons eens over te geven aan vele duitse alcoholische versnaperingen, liefst in van die glazen met van die kanteldekseltjes erop, maar die hadden ze helaas nergens...pret was er niet minder om, na een enorme schnitzel lekker naar huis laten rijden door de democratisch gekozen BOB ( 2 x plaspauze gemaakt) , in eigen dorp direct richting stamcafé  en nu total-loss.
Dalijk nog even proberen naar de herhaling van het sportjournaal te kijken (Super, Boogerd!) en dan gauw slapen.. welteruste iedereen

viking_in_shorts

Citaat van: wuilus64 op 28-07-2007 02:35:18
Vandaag  (eigenlijk dus gisteren.. :(  ) met z'n vijfen naar Köln geweest , op zoek naar koopjes bij de Music-store, een mega-muziekwinkel in hartje stad,daarna de stad in om ons eens over te geven aan vele duitse alcoholische versnaperingen, liefst in van die glazen met van die kanteldekseltjes erop, maar die hadden ze helaas nergens...pret was er niet minder om, na een enorme schnitzel lekker naar huis laten rijden door de democratisch gekozen BOB ( 2 x plaspauze gemaakt) , in eigen dorp direct richting stamcafé  en nu total-loss.
Dalijk nog even proberen naar de herhaling van het sportjournaal te kijken (Super, Boogerd!) en dan gauw slapen.. welteruste iedereen

Je typt er anders nog best wel goed onder. Of - is het stamcafe nu total-loss?

wuilus64

Ja, goed he....zal wel door het schaaltje bittergarnituur komen wat we net nog naar binnen hebben gewerkt..

viking_in_shorts

#218
Dat mis ik zo - bittergarnituur ...

(samen met net als stroopwafels, witbier, patatje oorlog en bier uit fluitjes)


:eusa_shifty:   :eusa_whistle:

RonnieDuck

Is je vrouw zwanger Marco?
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Philip850

hmmm net samen met een vriend van me een kilo bitterballen weggewerkt  ;D
Volvo Amazon '66 & '67 sold, Volvo 480 ES/GT/Turbo sold, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP sold, Mercedes-Benz SLC 350 '72 sold, Saab 9-3 9-5 Aero sold, Citroën XM sold, Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01 sold, BMW E39 sold, BMW 530e

-D©©©L-

Citaat van: Philip850 op 28-07-2007 02:48:17
hmmm net samen met een vriend van me een kilo bitterballen weggewerkt  ;D

Water, tarwebloem, paneermeel (tarwebloem, water, gist, zout, suiker, kleurstof: E150), plantaardige olie en vet (bevat soja), gekookt rundvlees 2%*, aroma (bevat kippenei, melkbestanddelen, selderij, mosterd), soja-eiwit, zout, ui, varkensgelatine, prei, wortel, kruiden en specerijen, smaakversterker: E621, suiker, rundvleesextract, maltodextrine, gebrande suiker, dextrose, kleurstof: E150, verdikkingsmiddel: (E412, E415).

*komt overeen met 4% rauw rundvlees
"E"-nummers zijn door de EG goedgekeurde hulpstoffen.
Voedingswaarden

Voedingswaarden per 100g bereid product:

Energie 680kJ (160kcal)
Eiwitten 5,5g
Koolhydraten 16g; waarvan suikers 2,5g
Vet 8,5g; waarvan verzadigd 4,5g
Voedingsvezels 2g
Natrium 0,6g

Philip850

ik kan op het moment dan ook geen bitterbal meer zien  :eusa_silenced:
Volvo Amazon '66 & '67 sold, Volvo 480 ES/GT/Turbo sold, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP sold, Mercedes-Benz SLC 350 '72 sold, Saab 9-3 9-5 Aero sold, Citroën XM sold, Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01 sold, BMW E39 sold, BMW 530e

wuilus64

Ik mag toch hopen dat je ze wel even gefrituurd hebt voor gebruik...

wuilus64

Ik geef ut op...koddige nacht iedereen