Datum, tijd en verzamelplaats bekend: LBP & Saffron meeting 24 juni !!!

Gestart door The Saint, 24-04-2007 21:52:42

Vorige topic - Volgende topic

amazingbabbel

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten, SUPER georganiseerd, goed weer, kortom alles dik voor mekaar.
Applaus  :eusa_clap: voor Rayman.

( Ik moet nog ergens foto's hebben van het gebak, maar kan ze niet vinden :eusa_think:)

Maar zeer geslaagd, tot een volgende keer :)

Groet'n

Dennis

Gang is alles

Barry_C70

I have a ton of photos but I'm only gonna post pics that have some differentiation from other pics already posted, otherwise its just repetitive ;) I'll post more later, right now I'm exhausted and gonna crash (literally!)

Click to view in full:

Barry_C70

Just looked over a whole bunch of pictures from the Zomermeet that also happened today, gotta say, I'm more than convinced I went to the right meeting ;D

markwinterman

ik ben op de zomermeeting geweest maar heb het idee dat het daar ook ook super is geweest
altijd klote 2 dingen op 1 dag...
je kiest altijd de verkeerde  :eusa_shhh:

big ben

Tja........aan het weer lag het niet  :angel:, 2 keer een kleine bui gehad tijdens de optocht, en eu..  hele mooie foto's!   :eusa_clap: Hoop echt er een keer bij te zijn! :D

grt Ben

@Florian is het kleurnummer 412??

M a r c

Remond  :eusa_clap:

Strak georganiseerd!  Was een hele leuke gezellige meeting, niet teveel mensen/auto's maar daarom juist wat knusser en alle tijd om met iedereen een praatje te maken :)

Foto's volgen z.s.m.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudi

Citaat van: Barry_C70 op 24-06-2007 21:21:05
I have a ton of photos but I'm only gonna post pics that have some differentiation from other pics already posted, otherwise its just repetitive ;) I'll post more later, right now I'm exhausted and gonna crash (literally!)

At 04.15 I'm going to work again...sad but true :eusa_pray:

Nice pics ;)
Dr.Go-Fast...

FGG

Citaat van: big ben op 24-06-2007 21:49:42

Zo lijkt 't wel Ben. Ik moet zeggen dat deze kleur door z'n verscheidenheid, om 't zo maar even te noemen, moeilijk herkenbaar is. Ik houd 't voorlopig nog even op 412.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Citaat van: FGG op 24-06-2007 22:53:45

Zo lijkt 't wel Ben. Ik moet zeggen dat deze kleur door z'n verscheidenheid, om 't zo maar even te noemen, moeilijk herkenbaar is. Ik houd 't voorlopig nog even op 412.

Kijk even op het identificatieplaatje bij de accu, daar staat het kleurnummer op xxx-xx

info@europeantuning.nl

FGG

Citaat van: M a r c op 24-06-2007 23:00:27
Citaat van: FGG op 24-06-2007 22:53:45

Kijk even op het identificatieplaatje bij de accu, daar staat het kleurnummer op xxx-xx

Kijk, daar heb ik wat aan. Ik ga zo snel mogelijk checken. Resultaat komt dan wel in 't Weblog om hier niet te off-topic te raken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Mijn foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=ISZ4EJIX

En hulde aan de organisatie!

The Rayman  ;D

En Emiel's dak hangt hier gewoon aan de muur...  ;D

info@europeantuning.nl

Barry_C70

Great pics Marc!!! Love this one ;D

this was the not so great result :P

-D©©©L-

Esveldt

Hengeveld

Zo lijken ze allemaal op elkaar, maar die van Barry haal je er toch zo uit :)