Project 850R

Gestart door Remo1970, 09-06-2014 21:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remo1970

Tijd om eens het dashboard onderhanden te nemen, vanaf dat ik de auto heb al een storende factor.



Wat panlatten en lijm kit doen wonderen haha






Best goed gelukt zo


Remo1970

Met Colourlock bezig om de bekleding mooier te krijgen.
Eerst het leer goed gereinigd, gevoed en geverfd.

De bestuurders stoel heeft helaas wat scheurtjes.



Is in ieder geval een stuk beter geworden


gero

Citaat van: Remo1970 op 30-01-2021 17:27:42
Tijd om eens het dashboard onderhanden te nemen, vanaf dat ik de auto heb al een storende factor.



Wat panlatten en lijm kit doen wonderen haha

:eusa_clap: :eusa_clap:










Best goed gelukt zo



Remo1970

Kan nu ook verder om AFR, boost, temp etc. uit te lezen.
Zat nog op deze bestelling uit Amerika te wachten, maar nu heb ik alles compleet  ;D




Vulk

Ga je zelf tunen?

Remo1970

Citaat van: Vulk op 30-01-2021 19:50:33
Ga je zelf tunen?

Auto gaat daarvoor binnenkort naar Sebastiaan Schutten

Remo1970

Rij je lekker in omgeving Nijmegen en wordt je uitgedaagd door een Subaru met brulpijpen .... leuk!  ;D ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=4rMGX7b0hsE

Heb alleen een vervelend hoog geluid wat bij hogere snelheid uit de ventilatie roosters komt.

Remo1970

Alle Zeitronics meters zijn aangesloten en auto is naar Schutten gebracht voor de fijn afstelling.
Turbodruk op 1.2 bar gezet en hij loopt als een beest.

Met dit natte weer wielspin in de 3e versnelling, loopt als een malle, maar .....

Schutten kwam erachter dat de oliedruk bij koude start maar 2.5 bar was en bij warme motor loopt deze terug naar 1,2 bar!!
Oliedruklamp in het dashboard is dus defect en gelukkig komen we er nu achter dankzij de Zeitronics meters

Waarschijnlijk heeft dat fijne revisiebedrijf de O-ring tussen carter en onderblok niet goed geplaatst, want de oliepomp is tijdens de revisie vervangen voor een nieuwe.
Ook zit nieuwe olie en oliefilter op.

Wat ik me afvraag is hoor je na revisie niet tenminste de oliedruk te controleren, voordat je een auto terug geeft aan een klant?
Lijkt mij standaard procedure toch?

Temeer omdat
je voor een fiks bedrag je motorblok laat reviseren,
door falen vh bedrijf knalt de koppakking eruit en moet je weer terug om een ander onderblok te laten plaatsen
dan zetten ze voor de 2e keer alles in elkaar en krijgen ze de TCV niet goed aangesloten door een verkeerde stekker
er worden door Schutten nog 3 foutcodes uitgelezen vanwege kabelboom issues ECU

Wordt vervolgd

V70geRwin

Gaat lekker dan daar, maar de aanhouder wint.
Succes er mee.

gero

balen man >:( >:(, denk je dat je auto in goede handen en dan gebeurt er dit, succes verder :)

Remo1970

Citaat van: V70geRwin op 24-05-2021 11:24:40
Gaat lekker dan daar, maar de aanhouder wint.
Succes er mee.

Thnx!

Remo1970

Citaat van: gero op 24-05-2021 11:28:48
balen man >:( >:(, denk je dat je auto in goede handen en dan gebeurt er dit, succes verder :)

Ja echt niet te geloven dit. Thnx!