Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:49:00
Citaat van: Chris op 24-07-2012 15:20:56
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:18:45
Citaat van: viking_in_shorts op 24-07-2012 15:03:29
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-07-2012 15:01:28
Goeie vakantie Tim!

Oma Janneke? Is dat Nederland?

Ewøut

Nope: haar zomerhuis in Zuid-Frankrijk. In de buurt van het zomerhuis van de familie KIM

Ah, daar ben ik in 2004 geweest, prachtige omgeving maar het werd me daar na een paar dagen te heet. Volgens mij toen ver in de tweede helft van de dertig graden.

Nou ja, geniet er maar van.

Ewøut

Wat leuk dat jullie dezelfde oma hebben, of in ieder geval kennen :eusa_whistle: ;D.

Nah, ik bedoelde het zomerhuis van KIM z'n ouders... :angel:

Ooohhh :evil:..... ;)

Sbv

Uiteindelijk zijn we allemaal familie van elkaar

viking_in_shorts

Vooruitzichten voor de periode die wij er gaan zitten is tussen de 27 en de 32 graden. Lijkt me *prima*

Sbv

Fijne vakantie en goede reis alvast

Chris

Klinkt goed Tim!

Goede reis en geniet ervan.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Fijne vakantie Tim en een goede reis gewenst.

viking_in_shorts

Bedankt voor alle wensen. We gaan zo met een gerust hart op vakantie, want het mysterie is opgelost. Er blijken 17" ('racing') klauwen onder te zitten. In het verleden zijn er ooit 16" schijven onder gezet (blijkbaar past dat gewoon) waardoor het allemaal zo verwarrend is.

Nu weet ik dus, deze moet ik hebben:

viking_in_shorts

En op de achtergrond zie je alle doosjes die ze voor me besteld hebben om ervan zeker te zijn dat ze de juiste thuis zouden hebben. Hehe

BenC70ES

Ik ben wel benieuwd hoe die remmen eruit zien?   Het zouden dus de Volvo big-brake-kit remmen zijn die normaal 320mm schijven hebben, maar dan met 302mm schijven?  (die klauwen worden indd. ook op Audi's/vw's gebruikt).

Goede reis in ieder geval!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Waar ben je specifiek naar benieuwd? Hier wat foto's  "tijdens de montage" van de 16" blokken. Foto's met velgen zijn volgens mij overal te vinden :D

Sbv

heb je ook een foto van de bovenzijde van de remklauw ? daar zou dan een Audi teken op moeten staan.
Kwa remleiding heb je dan wel weer degene die bij de high performance set horen

KIM

Ik wil niet zeuren hoor Tim, maar die vlekjes op de schijven zijn voor mij een reden om mijn schijven te gaan vervangen.
M.i. geven deze hittevlekjes aan dat plaatselijk het materiaal niet bijster dik meer is.

Of zijn dit oude foto's?

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 25-07-2012 11:32:31
http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/6d487110.jpg

Is je wielkastbeschermdinges (dat doorgeschuurde ding op de achtergrond vd foto) geen APK afkeurpunt in Zweden?

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 25-07-2012 11:38:14
heb je ook een foto van de bovenzijde van de remklauw ? daar zou dan een Audi teken op moeten staan.
Kwa remleiding heb je dan wel weer degene die bij de high performance set horen

Nee sorry. Dat gaat me nu niet lukken. Ben al bezig de (andere) auto in te pakken om we te rijden.  Over een week of twee bij het monteren zal ik eraan denken ....

Citaat van: Taranis op 25-07-2012 11:40:39
Citaat van: viking_in_shorts op 25-07-2012 11:32:31
http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/6d487110.jpg

Is je wielkastbeschermdinges (dat doorgeschuurde ding op de achtergrond vd foto) geen APK afkeurpunt in Zweden?

Nope. Is al een paar jaar zo. Was tijdens de Öhlins omdat hij toen zo belachelijk laag lag. Sinds ik de Koni geel er onder heb zitten is het (bijna) helemaal weg.