Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Dat van de actieradius ben ik me wel degelijk van bewust. Maar dat zijn altijd al fantasiewaardes geweest. De D4 van mijn vriendin zou ook 4,3 rijden  :eusa_liar: net zoals een leaf 230 km uit een lading haalt :eusa_liar:

Ik pendel ca 100 km per dag, ik ben ervan uitgegaan dat de actieradius minimaal het dubbele moet zijn (file, even boodschappen doen, etc. etc.)

viking_in_shorts

Nou .. het is geen electrische geworden. Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat het nummerbord van de vervanging NGA895 is. Als ik 'm heb (waarschijnlijk morgen) kan ik wat fotos maken.

Wat er met de Cab gaat gebeuren bekijk ik wel als het "feest" hier even tot rust gekomen is.

widebody

Johann

Veel plezier met je mini Ferrari.. ;D

elianmars

https://m.blocket.se/halland/Fiat_500X_Eco_star_1_6_110_hk_71014526.htm  :)

De 500X vind ik wel een stoer ding. Veel mooier dan de 500L.

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 06-02-2017 19:57:08
https://m.blocket.se/halland/Fiat_500X_Eco_star_1_6_110_hk_71014526.htm  :)

De 500X vind ik wel een stoer ding. Veel mooier dan de 500L.

Had inderdaad niet verwacht dat het heel lang zou duren :D
Aangezien ze de winterbanden niet binnen hadden heb ik een leen auto gekregen. Een 500c  :-[ :'(

viking_in_shorts

Oh ja. En voor het eerst van m'n leven een nieuwe auto gekocht. Terwijl ik kan sparen voor een échte

Sbv

Van harte alvast.. En dan de C70 uit elkaar halen ? Het meer in rijden ? ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 06-02-2017 21:03:16
Van harte alvast.. En dan de C70 uit elkaar halen ? Het meer in rijden ? ;D

Uit elkaar halen ga ik iig niet doen. Dat zou me te veel pijn doen. Eerst maar even laten bezinken en dan een weloverwogen keuze maken.

Ewout Schalkwijk

En weer een autowissel op het forum. Gaat hard zo. Hoe kan die 'Alien' nou in godsnaam aan de hand van een kenteken een auto opsporen? ???
dat is toch gewoon ziek? :eusa_think:

Veel plezier ermee Tim. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

In Zweden is het wel makkelijker te zoeken maar was toch onder de indruk dat t zo snel is gegaan.
Aan de andere kant: het kenteken geeft binnen enkele klicks het model. Daarna even op bytbil en Blocket gaan zoeken en klaar is klontje :)

Ewout Schalkwijk

Het zal wel, maar hij heeft gewoon tijd teveel. :eusa_wall:

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-02-2017 22:43:24
En weer een autowissel op het forum. Gaat hard zo. Hoe kan die 'Alien' nou in godsnaam aan de hand van een kenteken een auto opsporen? ???
dat is toch gewoon ziek? :eusa_think:

Veel plezier ermee Tim. :D

'NGA895' en 'SE' bij Google ingetikt en hopla, daar was-ie (derde hit) ;D

viking_in_shorts

En vergeet die duivel met z'n witte auto's niet: hij wist het ook al met zijn "mini Ferrari"

Johann

Citaat van: viking_in_shorts op 07-02-2017 04:51:01
En vergeet die duivel met z'n witte auto's niet: hij wist het ook al met zijn "mini Ferrari"

:eusa_shifty:

;D

Zweedse RDW weet ook nog wel eens iets.  ;)