S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mitchelli

Zo vandaag mn R spoiler gemonteerd! Ziet er dik uit al zeg ik hetzelf  ;D




raamband voor...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jelmar

Citaat van: Ricardo op 26-07-2007 21:35:40
dikke turbo en DP? Die hebben we toch allemaal?   ;D

Inderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.

ik ben ook wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt....
850R

mitchelli

Ik zou het niet weten   :eusa_think:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

V70geRwin

Hoest met stoplicht kijken met die raamband  :evil:

Spoiler is mooi!
Het wordt een erg mooie wagen zo!

Next project remmetjes?

mitchelli

zeker,remmen en de veren.Stoplichten ken ik nog net hebben  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ricardo

Citaat van: Jelmar op 28-07-2007 19:00:57
Citaat van: Ricardo op 26-07-2007 21:35:40
dikke turbo en DP? Die hebben we toch allemaal?   ;D

Inderdaad wel hele leuke cijfers! Zeker voor de bank van Rica. Benieuwd wat dat in Goespks betekend.

ik ben ook wel benieuwd wat je hier precies mee bedoelt....

Daar bedoel ik mee dat beide banken volledig verschillende waarden geven. In september is het Meten is Weten in Goes.

matRRR

mooie kar! nu die voorspoiler nog... :evil:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mitchelli

Citeermooie kar! nu die voorspoiler nog...

Heb je ook onderspoilers voor onder de voorbumper?

Bedankt iedereen voor de leuke reacties trouwens! :laugh:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

CiteerDaar bedoel ik mee dat beide banken volledig verschillende waarden geven. In september is het Meten is Weten in Goes.

Dan ga ik september mee,ben benieuwd.  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitsupiet

Citaat van: mitchelli op 29-07-2007 14:30:20
CiteerDaar bedoel ik mee dat beide banken volledig verschillende waarden geven. In september is het Meten is Weten in Goes.

Dan ga ik september mee,ben benieuwd.  :)

Een zeer goed idee. :eusa_clap:
Ik wil je vragen om dan niets meer te veranderen zodat we eindelijk eens een goed vergelijk tussen de twee banken kunnen maken.
Ik ben heel benieuwt ;D

Te hard geschrobt.......

Turbobiker

Citaat van: mitsupiet op 29-07-2007 14:58:46
Citaat van: mitchelli op 29-07-2007 14:30:20
CiteerDaar bedoel ik mee dat beide banken volledig verschillende waarden geven. In september is het Meten is Weten in Goes.

Dan ga ik september mee,ben benieuwd.  :)

Een zeer goed idee. :eusa_clap:
Ik wil je vragen om dan niets meer te veranderen zodat we eindelijk eens een goed vergelijk tussen de twee banken kunnen maken.
Ik ben heel benieuwt ;D


Lekker zinnig, niets meer veranderen...

Enige voordeel van de bank in Goes is dat je daar met zijn allen op één dag op staat. voor de rest is het gewoon een hopeloze bank en een nog veel hopelozere föhn die voor de koeling zou moeten zorgen.

Gaat me niet zo zeer om de Rica-bank (want dat is gewoon een MAHA en die staan gewoon als zijnde de beste te boek) maar meer om de bank in Goes. Gaat me ook niet om de afwijking van de één naar de andere bank. Gaat me meer om het gezeur er omheen. Slaat nergens op.

Ik denk dat je bij vrijwel iedere andere bank namelijk waardes krijgt die een MAHA ook aan geeft. Niet dat die in Goes zoveel afwijkt, maar het is gewoon een verouderd bankje met heeeel slechte koeling...
De Tussenpaus

mitchelli

CiteerEen zeer goed idee.
Ik wil je vragen om dan niets meer te veranderen zodat we eindelijk eens een goed vergelijk tussen de twee banken kunnen maken.
Ik ben heel benieuwt

Moet het wel snel gebeuren,want het zal niet lang duren voor ik weer wat ga verspijkeren  ;D
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

CiteerLekker zinnig, niets meer veranderen...

Enige voordeel van de bank in Goes is dat je daar met zijn allen op één dag op staat. voor de rest is het gewoon een hopeloze bank en een nog veel hopelozere föhn die voor de koeling zou moeten zorgen.

Gaat me niet zo zeer om de Rica-bank (want dat is gewoon een MAHA en die staan gewoon als zijnde de beste te boek) maar meer om de bank in Goes. Gaat me ook niet om de afwijking van de één naar de andere bank. Gaat me meer om het gezeur er omheen. Slaat nergens op.

Ik denk dat je bij vrijwel iedere andere bank namelijk waardes krijgt die een MAHA ook aan geeft. Niet dat die in Goes zoveel afwijkt, maar het is gewoon een verouderd bankje met heeeel slechte koeling..

Gaat mij ook niet zozeer om de cijfers.Als ikzelf maar een smile van oor tot oor heb als ik optrek...

Bovendien is mn vermogen al toegenomen.want bij het banken bij rica was het met een slechte ontsteking.Nu alles nieuw en orgineel,merkte het verschil toen al...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitsupiet

Citaat van: Turbobiker op 29-07-2007 15:16:36
Citaat van: mitsupiet op 29-07-2007 14:58:46
Citaat van: mitchelli op 29-07-2007 14:30:20
CiteerDaar bedoel ik mee dat beide banken volledig verschillende waarden geven. In september is het Meten is Weten in Goes.

Dan ga ik september mee,ben benieuwd.  :)

Een zeer goed idee. :eusa_clap:
Ik wil je vragen om dan niets meer te veranderen zodat we eindelijk eens een goed vergelijk tussen de twee banken kunnen maken.
Ik ben heel benieuwt ;D


Lekker zinnig, niets meer veranderen...

Enige voordeel van de bank in Goes is dat je daar met zijn allen op één dag op staat. voor de rest is het gewoon een hopeloze bank en een nog veel hopelozere föhn die voor de koeling zou moeten zorgen.

Gaat me niet zo zeer om de Rica-bank (want dat is gewoon een MAHA en die staan gewoon als zijnde de beste te boek) maar meer om de bank in Goes. Gaat me ook niet om de afwijking van de één naar de andere bank. Gaat me meer om het gezeur er omheen. Slaat nergens op.

Ik denk dat je bij vrijwel iedere andere bank namelijk waardes krijgt die een MAHA ook aan geeft. Niet dat die in Goes zoveel afwijkt, maar het is gewoon een verouderd bankje met heeeel slechte koeling...

Maakt allemaal niet uit, geeft helemaal niets; maar we kunnen wel vergelijken. :eusa_dance:
En daar gaat het toch om?
Het gaat er niet om hoeveel PK's je hebt (want dit is toch telkens verschillend) maar hoeveel je hebt T.O.V. de ander.
Om zodoende de aanpassingen te kunnen vergelijken.
Wat goed is en wat het minder doet.
En je kunt ongeveer een vergelijk maken tussen de Rica bank pk,s en de Goes PK,s

Wat het allerbelangrijkste is:
Een gezellige dag waar je met elkaar over tunen kunt keuvelen. En we kunnen leren van elkaar. ;)

Maar om on topic te blijven:
Ik zie je in Goes Mitchelli, ik heb al vrij genomen. ;D

Te hard geschrobt.......

mitchelli

CiteerMaar om on topic te blijven:
Ik zie je in Goes Mitchelli, ik heb al vrij genomen.

Hoeveel september is het dan?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....