Mesman inbouw verbeteren?

Gestart door mitsupiet, 14-07-2007 17:57:19

Vorige topic - Volgende topic

mitsupiet

De inbouw kwaliteit bij Mesman is bijzonder goed. Ook mijn 850 hadden ze perfect onder handen genomen.
Maar ik was niet helemaal blij met de gasschakelaar.
Voor bijna iedereen zou het goed genoeg zijn, maar ik ben nu eenmaal een fijnproever (lees zeikerd).
Dus zelf met de dremel aan de slag gegaan met het volgende resultaat:

De lampjes zijn zelfs beter te zien dan bij de "originele" inbouw. :eusa_dance:

Te hard geschrobt.......

Misha

Mooi man !

Dat ga ik ook doen, ik erger me ook aan die nep-schakelaars.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Direkt rechts van het stuur, ligt redelijk vlak met de rest van de schakelaars.
Moet alleen het alarm ledje nog eens verplaatsen, dan kan het wieltje voor de koplamp hoogte regeling er ook in.

en een paar lampjes in het klokkenhuis...  ;)

mitsupiet

Citaat van: -D©©©L- op 14-07-2007 18:04:13
Moet alleen het alarm ledje nog eens verplaatsen, dan kan het wieltje voor de koplamp hoogte regeling er ook in.

http://members.home.nl/root.fuzzy/dcccl/850R/850r-350k.jpg

Bij jou ziet het er inderdaad beter uit. Waarschijnlijk omdat jij de wat rondere nieuwe schakelaars hebt, en omdat het voller is met schakelaars.

Te hard geschrobt.......

Misha

Citaat van: mitsupiet op 14-07-2007 18:09:41
Citaat van: -D©©©L- op 14-07-2007 18:04:13

http://members.home.nl/root.fuzzy/dcccl/850R/850r-350k.jpg

Bij jou ziet het er inderdaad beter uit. Waarschijnlijk omdat jij de wat rondere nieuwe schakelaars hebt, en omdat het voller is met schakelaars.

Is persoonlijk, ik vind jouw oplossing mooier.
Ik heb een S70 en dus ook de rondere schakelaars, maar ga het toch zo maken als jij het hebt.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Bastiaan

Hellup!  :eusa_doh:
:eusa_naughty: Eh...  ik bedoel: Wie weet een nette oplossing  ;D

Volgende week wordt door Mesman een systeem ingebouwd, maar ze willen de schakelaar links van het stuur plaatsen. Nu heb ik het luxe probleem dat er links en rechts geen plekjes vrij zijn voor de schakelaar... Waar zou ik hem dan netjes kunnen laten plaatsen?
- Binnenkort voor de deur: C70 2.0T Convertible 2004, 68d km
- Volvo V70 D3 geartronic 2011, Savile Grey, Limited Edition, Luxury Line MY12
- 480 2.0i Collection #372, 1995, Flame Red Metalic (verkocht onder voorbehoud)
- V70 D5 185pk GearTronic, 2007, Black Saphire Metalic (verkocht)
- 850 T5 estate, 1994, Dark Olive Pearl (verkocht!)

TTT242

@mitsupiet;
Ik had jouw foto even geleden al gezien, maar vandaag vroeg ik me dit af. Kan jij op je ingebouwde schakelaar de knoppen nog indrukken op het vialle schakelaartje? De knoppen om op benzine te rijden (rode vlakje) en terug op gas (groene vlakje op schakelaar). Volgens mij is dat niet zo handig met dat zwarte kunststofplaatje ervoor.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Ludo

Citaat van: mitsupiet op 14-07-2007 17:57:19
Voor bijna iedereen zou het goed genoeg zijn, maar ik ben nu eenmaal een fijnproever (lees zeikerd).

dat mag je wel zeggen ja.  :evil:

mitsupiet

Citaat van: TTT242 op 15-08-2007 00:47:09
@mitsupiet;
Ik had jouw foto even geleden al gezien, maar vandaag vroeg ik me dit af. Kan jij op je ingebouwde schakelaar de knoppen nog indrukken op het vialle schakelaartje? De knoppen om op benzine te rijden (rode vlakje) en terug op gas (groene vlakje op schakelaar). Volgens mij is dat niet zo handig met dat zwarte kunststofplaatje ervoor.

Hallo;
Om van gas naar benzine te schakelen of andersom moet je op het zwarte vlak drukken. Dit gaat perfect. :eusa_dance:
Heb dit vanavond nog een paar keer gedaan.
Achter het rode en groene vlakje zit alleen een lampje, dit hoef je niet in te drukken. ;D

Te hard geschrobt.......

mitsupiet

Citaat van: Ludo op 15-08-2007 00:51:37
Citaat van: mitsupiet op 14-07-2007 17:57:19

dat mag je wel zeggen ja.  :evil:

;D

Te hard geschrobt.......

TTT242

Citaat van: mitsupiet op 15-08-2007 01:16:22

Hallo;
Om van gas naar benzine te schakelen of andersom moet je op het zwarte vlak drukken. Dit gaat perfect. :eusa_dance:
Heb dit vanavond nog een paar keer gedaan.
Achter het rode en groene vlakje zit alleen een lampje, dit hoef je niet in te drukken. ;D

Zou kunnen, ik weet het niet meer.  Ik druk bijna nooit op dat knopje en momenteel zit er nog geen gas in m'n nieuwe.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire