ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knoopie

#495
CiteerStuur ceebee een Pb, hij werkt(e?) bij dat bedrijf.

CiteerAangezien ik nogal een zeikerd ben zoek ik een goed, betrouwbaar en niet te arrogant bedrijf. Ik vind een klantvriendelijke benadering ook erg belangrijk.




;D

Chris

Citaat van: knoopie op 09-05-2010 22:13:48
CiteerStuur ceebee een Pb, hij werkt(e?) bij dat bedrijf.

CiteerAangezien ik nogal een zeikerd ben zoek ik een goed, betrouwbaar en niet te arrogant bedrijf. Ik vind een klantvriendelijke benadering ook erg belangrijk.


http://i42.tinypic.com/2hduwd2.jpg

;D

Ik ga gelijk even bellen ;D!

Heb je ook een nummer?

Chris

Vanavond even lekker bezig geweest aan de S60. Ik heb het gehele handschoenenkastje eruit geschroefd aangezien de linker kant een fractie lager hangt dan de rechter kant als het kastje dicht is, daarbij trilt het kastje links als ik op een wat onregelmatige weg rijd. Niemand die het ziet zoals ik eerder al zei, maar aangezien ik het weet blijft het irriteren en wilde ik het proberen op te lossen. Er was echter weinig aan te doen, ik denk dat het scharniertje misschien licht verbogen is doordat het kastje iets te zwaar beladen is geweest, alles zat op de juiste plaats en leek in orde te zijn. Heb hem weer vastgeschroefd en laat het zo, echt opvallen doet het nogsteeds niet ;). Alles zit nu in ieder geval goed vast, heb nog niet gekeken of het nogsteeds trilt.

Verder heb ik het interieur nogeens lekker gereinigd en in de cockpitspray gezet, het glimt weer mooi allemaal zoals te zien op onderstaande foto's ;D. Verder werd het weleens tijd om de lifehammer op een goede plek te installeren, sinds de aankoop lag hij in het handschoenenvakje en dat is toch niet helemaal de bedoeling. Ik heb hem nu aan de bestuurderszijde op het middenconsole bevestigd.








Aanstaande woensdag ga ik langs de dealer om wat zaken te regelen:
- Nieuwe naafdopjes halen.
- Nieuwe afdekplaat bestellen voor rond de pook. De huidige is lelijk beschadigd en die wil ik graag vervangen.
- Prijsopgave vragen voor het vervangen van de zitting van de bestuurdersstoel. De stoel is wat doorgezakt.
- Prijsopgave vragen voor een nieuw ondergedeelte voor de voorbumper. Indien de prijs acceptabel is wordt het kunstof gedeelte dat nu beschadigd is vervangen door een gespoten gedeelte van de nieuwere modeljaren (MY >2005).

Misha

Zitting is goed zelf te doen, kost rond de 80 euro voor een kussen en is er in comfort en hard.

Is wel even werk omdat de stoel eruit moet. Ook kun je dan beter de stoelverwarmingsmat meebestellen omdat niet zeker is dat je die heel van je oude zitting afgetrokken krijgt.

Als je wilt mag je er mee komen, dan help ik je wel.

Denk dat je vooral stukloopt op het uurloon, een uur of 2 a 3 werk is het wel als je het netjes wilt doen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

JayJ

Dat het dashboardkaste beetje gaat hangen aan de linkerkant doen ze allemaal, ook die van de V70N, na verloop van tijd. Ik heb er voor klanten van ons ook vaak naar gekeken of ik er wat aan kon doen, maar helaas nooit een oplossing gevonden. Interieur ziet er weer spik en span uit, mooi werk!!
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

)()()sT

Gelden die prijzen ook voor zittingen van R-stoelen van een classic??
Mijnes is immers al 3,38 ton in gebruik, maar meende ooit prijzen gezien te hebben waar je  :o van kreeg.

Moooooi interieur Chris!

Misha

Citaat van: )()()sT op 10-05-2010 22:40:17
Gelden die prijzen ook voor zittingen van R-stoelen van een classic??
Mijnes is immers al 3,38 ton in gebruik, maar meende ooit prijzen gezien te hebben waar je  :o van kreeg.

Moooooi interieur Chris!
Vast wel...
Stuur anders Sas een PB, die heeft dat onlangs nog gedaan.

Je kunt natuurlijk ook de zittingen omwisselen van links en rechts.
En het is best een ingenieus stukje werk hoor, het is niet zomaar een stukkie purschuim.

Van een sloper zou ook goed kunnen natuurlijk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Citaat van: JayJ op 10-05-2010 22:35:45
Dat het dashboardkaste beetje gaat hangen aan de linkerkant doen ze allemaal, ook die van de V70N, na verloop van tijd. Ik heb er voor klanten van ons ook vaak naar gekeken of ik er wat aan kon doen, maar helaas nooit een oplossing gevonden. Interieur ziet er weer spik en span uit, mooi werk!!

Nette torx schroef iets soortgelijks aan de rechterkant in het db kastje draaien. Zie je niks van en het kastje sluit prima en nog belangrijker...hij zit recht.

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Citaat van: Misha op 10-05-2010 22:33:25
Zitting is goed zelf te doen, kost rond de 80 euro voor een kussen en is er in comfort en hard.

Is wel even werk omdat de stoel eruit moet. Ook kun je dan beter de stoelverwarmingsmat meebestellen omdat niet zeker is dat je die heel van je oude zitting afgetrokken krijgt.

Als je wilt mag je er mee komen, dan help ik je wel.

Denk dat je vooral stukloopt op het uurloon, een uur of 2 a 3 werk is het wel als je het netjes wilt doen.


Ik ga morgen even vragen wat alles kost. Als het meevalt laat ik het de dealer doen, dan heb ik zelf het gehannes niet met mn mooie en nogsteeds onbeschadigde leren stoelen. Ben alleen bang dat je gelijk hebt vwb het uurloon, als het erg duur is wil ik het dan ook wel zelf doen. Maak dan graag gebruik van je aanbod Misha! Top!

Sbv

Ik volg dit ook even. Zit met de V70 met hetzelfde. Waarschijnlijk gewoon zitten overzetten, tenzij de prijs me heel erg meevalt incl matje voor stoelverwarming dan maar nieuw

Chris

Citaat van: Sbv op 11-05-2010 08:03:07
Ik volg dit ook even. Zit met de V70 met hetzelfde. Waarschijnlijk gewoon zitten overzetten, tenzij de prijs me heel erg meevalt incl matje voor stoelverwarming dan maar nieuw

Ik begrijp dat jij het matje voor de stoelverwarming ook absoluut zou meenemen?

Ik laat het je even weten als ik er morgen langs ben geweest!

)()()sT

Kun je dan ook eens vragen wat een zitting voor een *70 R-stoel kost? Er vanuit gaande dat die zitting wat anders (kuipiger) is als de normale.

Chris

Citaat van: )()()sT op 11-05-2010 08:44:49
Kun je dan ook eens vragen wat een zitting voor een *70 R-stoel kost? Er vanuit gaande dat die zitting wat anders (kuipiger) is als de normale.

Ja hoor! Doe ik.. ik bel je nadien wel even.

)()()sT