ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Citaat van: darius op 19-08-2010 14:51:24
Citaat van: )()()sT op 19-08-2010 14:48:35
Ja ja, en die dubbele pijp  8)

Ja hij ligt klaar alleen was het gisteren iets te gezellig hier aan de barbie, dus vandaag gaat daar nix van komen  :P

Nee, Chris ook nog  ;D

darius

Citaat van: )()()sT op 19-08-2010 15:06:32
Citaat van: darius op 19-08-2010 14:51:24
Citaat van: )()()sT op 19-08-2010 14:48:35
Ja ja, en die dubbele pijp  8)

Ja hij ligt klaar alleen was het gisteren iets te gezellig hier aan de barbie, dus vandaag gaat daar nix van komen  :P

Nee, Chris ook nog  ;D

Ja natuurlijk Chris kom op jongen, past ook goed bij je slogan "fohnend met dubbele luchtmond de dag door"  :-*
No show, only go.

Sbv

Je kan de huidige schokbreker gewoon behouden, mits je niet te extreem gaat met verlagen.
Spreek eens met Marcel af naar de set die op zijn V70 ligt.

Ben benieuwd naar die 4 dozen  :eusa_whistle:

Gelukkig hebben we de foto's al  ;D

Chris

Citaat van: Sbv op 19-08-2010 15:12:39
Je kan de huidige schokbreker gewoon behouden, mits je niet te extreem gaat met verlagen.
Spreek eens met Marcel af naar de set die op zijn V70 ligt.

Ben benieuwd naar die 4 dozen  :eusa_whistle:

Gelukkig hebben we de foto's al  ;D

Ja, Marcel heeft al eens aangeboden een rondje met zijn wagen te rijden om het te ervaren. Dat ga ik sowieso nog doen, bevalt het dan komt de verlaging er wel. De kosten vallen me erg mee.

Voor wat betreft die foto's... sja... niet helemaal de juiste volgorde ;).

Sbv

Het gaat om het resultaat met de foto's
Binnenkort dan maar eens miet de V70 gaan rijden en ervaren, denk dat je dan wel overstag bent. Het stuurt weer wat strakker allemaal

elianmars

Citaat van: Chris op 19-08-2010 15:15:24


Ja, Marcel heeft al eens aangeboden een rondje met zijn wagen te rijden om het te ervaren. Dat ga ik sowieso nog doen, bevalt het dan komt de verlaging er wel.

Echt niet, hè. Jij wilde niet meedoen met de groupsbuy, waardoor Sander en ik meer hebben moeten betalen. Nu koop je 't spul tóch......  ::)

Nee, dat ritje in mijn wagen kun je mooi vergeten, Chris!  :eusa_snooty:












;D ;D ;D


Als ik jou was, zou ik nog even wachten met dat ritje. Ik wil de dempers aan de voorkant vernieuwen. Ik heb het idee dat ze (te) slap zijn. Door de verlaging zijn ze een flink eind naar beneden gehaald. Als ik nu door een wat diepere kuil o.i.d. rijd, heb ik het idee dat ze tot het einde naar beneden slaan. Rijdt niet echt lekker meer.
Ik ga binnenkort ff shoppen voor de dempers. Het vervangen is het werk niet. En dan kan ik gelijk de rubbers aan de bovenzijde vernieuwen, die liggen al een tijdje klaar.

Taranis

Citaat van: elianmars op 20-08-2010 18:18:39
Ik ga binnenkort ff shoppen voor de dempers. Het vervangen is het werk niet.

Heb jij FourC of niet? Zo ja, dan is dat irritante )($()$&%&^#$ kabeltje 2x zoveel werk dan het vervangen van de veerpoot zelf. Gelukkig heeft Sbv meer geduld dan ik ;D

Sbv

Heeft hij niet(gelukkig) geen zin om nog een middag gynocoloog te spelen  ;D


daytonawim

Wat voor kabeltje dan ???

Sbv

Citaat van: daytonawim op 20-08-2010 19:13:11
Wat voor kabeltje dan ???
Aansluiting Four-C systeem. Stekker zit ergens boven de achteras waar je eigenlijk alleen maar het een zaklamp en stokes bij kan komen. Er is van onderaf geen ruimte om erbij te komen dus auto opkrikken en dan door ssn smalle spleet met wat lang fijn gereedschap in het donker tasten.
Misshcien dat het bij een V70 makkelijker is, maar bij de XC van Ronald was het een ^&^#&$ klusje

Taranis

De voorkant was wel iets makkelijker maar nog vooral een kwestie van geduld ::)

Chris

Zo... vier doosjes met het woord Volvo bij de ouders in de garage. Nu eens kijken wanneer ik die dozen kan gaan monteren ;D.

Vandaag heb ik me verder na het wassen van de auto redelijk lopen irriteren aan de krassen op de motorkap, overige krasjes en dingetjes uit de bomen hier die in en op de lak zitten. Ik overweeg de auto eens goed te laten polijsten en poetsen bij een professioneel bedrijf. Ik vind het erg zonde om dit te zien... iemand tips voor een bedrijf in de omgeving Rotterdam?

Taranis

Voor jou niet naast de deur maar vervoer valt te regelen: www.zeelandlakbescherming.nl.

Heb de XC70 er vorig jaar ook laten doen en die is behoorlijk opgeknapt. Tarief was vrij redelijk :)

Sbv

Kom langs dan zetten we de poetstol erop, desnoods in etappes

en zijn het mooie doosjes geworden ?
Nu nog een mooi zwart randje om de inhoud van de dozen en klaar

Chris

Citaat van: Sbv op 21-08-2010 17:59:04
Kom langs dan zetten we de poetstol erop, desnoods in etappes

en zijn het mooie doosjes geworden ?
Nu nog een mooi zwart randje om de inhoud van de dozen en klaar

Dat is wellicht nog beter. In ieder geval de kap eens proberen...  maar what about de rest? De auto staat opzich strak in de lak, hier en daar echter wat krasjes. Ook 1 zo'n plekje waar ik iets te fanatiek met mn nagel iets probeerde los te pulleken.. wil als het niet nodig is liever niet zelf de hele wagen doen. Kan het ook lokaal? Of ga je dat zien?

Inderdaad nog zwarte randjes kopen en dan gaan! ;D Erg aardige kerel trouwens bij Furness! Topservice, ook nog even leuk zitten babbelen.

Zag vandaag op de heenweg overigens m'n eerste gloednieuwe S60 in het wild. Zo te zien net afgeleverd. Prachtige wagen! Heb er bij Furness ook even ingezeten. Zwarte 2.0t.. zaten best ok die stoelen. Denk wel dat de sportstoelen van de R-design erg goed zullen zijn als ik dit al zo voelde. Verder erg strak interieur.