Project SilverSand

Gestart door Eugene, 25-08-2007 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: thuur op 12-09-2007 22:49:57
19T op 16T software? :-\

Jup, maar liep totaal niet arm (12.2-3 bij schakelen, revlimit van automaat 5500)  en druk was ook niet gek hoog (1.4 bar max, vanaf 4000rpm).

We houden het maar op domme pech ofzo, zou het anders ook niet weten. Vleegtuug heeft veel meer voor z'n kiezen gehad maar die gaf geen krimp.

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: Turbobiker op 12-09-2007 22:52:33
Motor én bakwissel in één. Gaat helemaal goed komen tegen de tijd dat Marco weer eens naar NL komt. Sterkte er mee.

Klopt, maar wel "noodgedwongen" een M59 ipv de quaife. Minder werk, minder wachttijd en scheelt weer een berg euro's.

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

matRRR

Citaat van: Eugene op 12-09-2007 22:53:38
Citaat van: Turbobiker op 12-09-2007 22:52:33
Motor én bakwissel in één. Gaat helemaal goed komen tegen de tijd dat Marco weer eens naar NL komt. Sterkte er mee.

Klopt, maar wel "noodgedwongen" een M59 ipv de quaife. Minder werk, minder wachttijd en scheelt weer een berg euro's.

Tja, probeer het enigszins positief te bekijken, zoals je al zegt heeft de motor van vleegtuug al bewezen het zonder krimp aan te kunnen, bovendien heb je zelf die motor de laatste laren voorzien van de juiste olie, aandacht en zorg, maw: je weet wat je hebt...
Daarnaast is de andere motor een mogelijke bron van onderdelen voor de toekomst...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Eugene

Philip850

Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Turbo-Geek

Hoe manifesteerd een kromme drijfstang zich ? Hoe merk je het ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Eugene

Ludo

dat is balen eugene.  :-\
word het nachtwerk of krijg je het niet meer voor elkaar tegen het weekend?.

Eugene

Citaat van: Ludo op 12-09-2007 23:42:49
word het nachtwerk of krijg je het niet meer voor elkaar tegen het weekend?.

Krijg ik niet meer voor mekaar, kan namelijk morgen en vrijdag geen vrij krijgen :(

Eugene

De plannen tot nu toe: Blok van vleegtuug omzetten en dan meteen de bakwissel (m59) doen. Dan sterkere drijfstangen erin en het geheel reviseren. Vlak voor Marco weer in het land is een big ass garrett erop en hopen op een ~400pk... waarna de M59 niet meer voldoet en ik kan gaan sparen voor een quife... enz...

Zo blijf je bezig ::)

Enno

Succes Eugene...

Ben benieuwd als de auto klaar is....

GeertG

Jee Eugène,

Dat is natuurlijk erg balen  :-[

Misschien moet je het positieve eruit halen dat het je beter nu gebeurd dan volgende week.......  :-\

Sterkte met het werk !
(en wat )()()sT al opperde, geldt hier ook, voor zover de capaciteiten reiken  ;))
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Johann

Ik denk 3..  :eusa_wall:

Succes met de heropbouw Eugene..  ;)

haRtV70R

[move][/move]