Wie rijd er nu op winterwielen ?? 2007/2008

Gestart door @®-, 08-10-2007 13:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ief

Heb zojuist de sneeuwkettingen uit het vet gehaald.... :eusa_whistle:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

RRRRR_Ramon

Citaat van: Vertigo op 11-10-2007 12:06:47
Citaat van: Freakybaby op 11-10-2007 11:41:34
Ik sta alweer op zwart staal... Sinds afgelopen maandag.

Dit jaar erg vroeg, voorbanden van de zomer set zijn op en geen zin om voor een maandje snel nieuwe te moeten kopen. Speelt ook goed mee dat hier aan het einde van de straat een bordje "Duitsland linksaf" staat.

Bij Amsterdam langs de A1 staat een bordje "Berlin" ;D

En Kopenhagen staat eronder :P

Maar nee, hier nog geen winterrubber, wel onder de bedrijfsauto inmiddels. Die moest nieuw rubber en ik stond er van te kijken dat er 4 keer winterrubber gemonteerd was.

Ben wel benieuwd hoe de antraciete persussen staan onder de V70  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Freakybaby

Citaat van: Vertigo op 11-10-2007 12:06:47
Citaat van: Freakybaby op 11-10-2007 11:41:34
Ik sta alweer op zwart staal... Sinds afgelopen maandag.

Dit jaar erg vroeg, voorbanden van de zomer set zijn op en geen zin om voor een maandje snel nieuwe te moeten kopen. Speelt ook goed mee dat hier aan het einde van de straat een bordje "Duitsland linksaf" staat.

Bij Amsterdam langs de A1 staat een bordje "Berlin" ;D

Maar dan heb je nog even te rijden voor je een controle in kan komen waar ze gaan kijken of je op winterrubber staat..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Eric

Over winterwielen gesproken.... op marktplaats staan 16 inch Pegasus imi's..
Linkjes plaatsen vanaf marktplaats ben ik niet zo handig in..
Had ze al eens gezien maar nu dus ook op marktplaats.. wel leuk idee voor de winterwielen al zou ik liever stalen velgen hebben voor de winter..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

innocenti

16 inch satelites gekocht voor de winterbanden. Michelin PA 3 195/55 16H besteld en worden binnenkort gemonteerd.

Vorige winterbanden verkocht met de 850. Waren 15 inch en passen niet op de V70R.

moderators

zullen we het hier svp houden bij de topic titel.

het nut (voor de zoveelste keer) van winterbanden is verplaatst naar het Overleg-board.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Barry_C70

Well, tonight my trip computer gave me a temperature reading as low as 0, I think thats cold enough for me to put the 17" back on and put the 19" away till next year when they get painted or powdercoated nice and dark ;D

Rick.

Bij mij liggen de losse Toyo Snowprox banden te wachten op een geschikt moment om te monteren. Zal ergens begin november worden denk ik.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

R o b

Begin er over te denken, maar stel het ff uit tot dat het slechte weer echt begint!

De tractorbandjes:


viking_in_shorts

Citaat van: Barry_C70 op 20-10-2007 03:39:48
Well, tonight my trip computer gave me a temperature reading as low as 0, I think thats cold enough for me to put the 17" back on and put the 19" away till next year when they get painted or powdercoated nice and dark ;D

Gisteravond -2 in de auto. Misschien ik ook maar winterbandjes :'(

Ben

Over 2 weken moet de XC voor de APK verschijnen, dan gaan meteen de winterbanden er op.

Barry_C70

Off to go pick up my Canistos from storage :(

Rayman

#42
Heb toch gekozen voor 16" Staal met winterbanden; in 2005 ben ik toch behoorlijk op de koffie gekomen en na er fatsoenlijk over te hebben nagedacht heb ik zoiets van: "Better safe than sorry"
Dark Side of the Force is German

Barry_C70

well they're on, what a weird sight, 17" is sooooo freakin smaaalll!!!! On the plus side the car looks much lower.

I guess thats the pay off; sacrifice some looks to drive with more confidence

FrankvdAa

Zodadelijk gaan bij mij de Perfo's er ook weer onder...
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register